Цікаве за тиждень (2 лютого). Нові ТРЦ у Львові, Житомирі, на Київщині та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 27 січня по 2 лютого.

Маркетинг ТРЦ під час війни (частина 2)

Маркетинг є основою грамотного залучення відвідувачів до ТРЦ і одночасно - дуже болючим питанням під час повномасштабної війни.

Українська Рада Торгових Центрів вирішила запитати у спеціалістів з провідних девелоперських компаній країни, чи змінили вони свою маркетинг стратегію з початком війни, як вона трансформувалася до сьогодні, тощо.

Втім, ми отримали настільки обширні та ґрунтовні відповіді від великих українських компаній, що вирішили розділити їх на три великих частини. Першу частину “Чи змінились стратегії девелоперів з початком вторгнення?” можна переглянути за посиланням.

Представляємо другий матеріал з серії статей про маркетинг ТРЦ під час повномасштабного вторгнення і його головне питання: “Як трансформувалася маркетинг стратегія ТРЦ з 2022 року і по сьогодні? Як це впливає на відвідуваність?”.

*До другої частини також долучилася скандинавська мережа магазинів товарів для дому JYSK, яка виступає якірним орендарем у багатьох топових українських ТРЦ.

Budhouse Group: підсумки 2024 року

Торгові центри Budhouse Group у 2024 році відвідали 22 млн осіб. Відвідуваність не змінилася порівняно з 2023 роком. У ТРЦ Nikolsky внаслідок масованих обстрілів Харкова та великої частки тривог у першій половині 2024 року, відвідуваність впала і відновилась тільки восени 2024 року. У ТРЦ Lubava та Forum Lviv відвідуваність поступово зростала протягом року.

Таким чином, на 1000 м кв орендної площі припадає у середньому 565 відвідувачів.

Загальний товарообіг ТЦ компанії склав у 2024 році 12,2 млрд грн., що на 33% більше ніж у 2023 році (+20% у Євро). Порівняно з 2021 роком, товарообіг торгових центрів у гривневому еквіваленті зріс на 17%. У валюті товарообіг ТЦ компанії порівняно з довоєнним часом скоротився на 14%.

У 2024 роках вдалось зберегти мінімальну вакантність на рівні 0,9%. Така ж саме вакантність була у 2021, та у 2023 році. Крім того, залишаються непрацюючими магазини групи Inditex та H&M у ТРЦ Nikolsky.

Детальніше про ці та інші показники читайте у повній версії матеріалу.

Майбутній ТЦ Place у Житомирі змінив назву та оголосив дату відкриття

Новий ТЦ у Житомирі, який під час будівництва мав попередню назву Place, змінив її.

Нова назва торговельного центру - “Жито”. Також визначено приблизну дату відкриття об’єкту, за даними компанії UTG, яка відповідала за розробку концепції та ексклюзивний брокеридж, це буде кінець березня поточного року.

Новий ТЦ “Жито” розташований на проспекті Незалежності та має загальну площу 4144 м кв, з яких орендна – 3211 м кв. Загалом ТЦ складається із цокольного та першого поверху і обладнаний стоянкою на 150+ паркомісць.

Серед головних орендарів ТЦ: продовольчий супермаркет АТБ, універмаг одягу, аптека і кафе, детальніше - в матеріалі.

SMK Group анонсувала будівництво нового ТРК у Білій Церкві

У Білій Церкві на Київщині анонсували будівництво нового торговельного комплексу.

Девелопером ТРК виступає компанія SMK Group. На площі понад 4 тис. м кв планується розмістити продуктовий супермаркет, аптеки, кафе, пошту, магазини одягу, техніки та квітів тощо.

Цей торговельний комплекс стане одним із сучасних і технологічних торговельних майданчиків у всьому місті. Тут ми зберемо й реалізуємо всі найкращі практики й стандарти, які зараз використовуються у світі та які ми втілюємо в усіх торговельних мережах нашої компанії. Високоякісне обслуговування, найвища якість продукції та максимальна доступність – це філософія, якої ми дотримуємося в компанії, – зазначаютьу SMK Group.

Будівництво планується у мікрорайоні “Піщаному”, що є одним з найвіддаленіших в місті і не має якісної торговельної інфраструктури. Загальні інвестиції в проєкт становитимуть мінімум 130 млн грн.

У Львові анонсували відкриття нового ТЦ Galas

Новий торговельний центр Galas відкриють у Львові на вулиці Кульпарківській.

Відкриття ТРЦ заплановано на третій квартал 2025 року. У складі об'єкта буде п'ять поверхів, один підземний рівень та дворівневий паркінг на 76 автомобілів, повідомили у Львівській міській раді.

Читайте також: Став відомий ще один орендар нового ТЦ “Жито” у Житомирі

Також вже укладено договір з фуд-ритейлером – мережею АТБ, детальніше читайте в нашому матеріалі.