Онлайн та ТЦ – до та після локдауну (презентація Максим Гаврюшин)
На щорічній профільній виставці Retail Expo 2020, яка відбулася у Києві 9-10 вересня 2020 року, Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group та Голова Української Ради Торгових Центрів (УРТЦ) виступив із презентацією "Онлайн та ТЦ – до і після локдауну".
Під час виступу було висвітлено низку актуальних на даний момент питань:
- Втрати ТЦ України під час локдауну
- Відвідування та обороти торгових центрів під час карантину
- Як змінився дохід у порівнянні з лютим
- Чи стали відвідувачі частіше купувати онлайн
- Чи змінився пріоритет при виборі товарів у магазині чи онлайн?
- Чи стали люди активніше спілкуватися онлайн?
- багато інших...
Посилання на повну версію презентації знаходиться наприкінці статті.
Втрати ТЦ України під час локдауну
Відвідування та обороти торгових центрів під час карантину
Як змінився дохід у порівнянні з лютим
Чи стали відвідувачі частіше купувати онлайн
Чи змінився пріоритет при виборі товарів у магазині чи онлайн?
Чи стали люди активніше спілкуватися онлайн?
І багато іншого...
Посилання на повну версію
Недавні записи
- Apple може стати першою компанією з капіталізацією понад 3 трлн доларів
- PepsiCo, Carlsberg, Nestle та інші: як гіганти FMCG відновлюють бізнес в Україні
- У Варшаві відкрився перший в Польщі Apple Premium Partner
- У мережі АТБ почали продавати фірмовий попкорн “Планети кіно”
- Українці все більше купують товари не першої необхідності – аналітика “Епіцентр”