Pandora звітує про стрімке зростання продажів попри слабкі споживчі настрої

У своїх останніх річних результатах ювелірний бренд Pandora продемонстрував стрімке зростання прибутків та продажів. Компанія повідомила про 13% зростання EBIT до 1107 млн дол за весь 2024 рік.

Продажі також зросли на 13% до 4,39 млрд дол за цей період, завдяки зростанню онлайн-продажів, на які припадає 27% доходів, а також ефективності основних ювелірних колекцій.

Pandora заявила, що порівняно з аналогічним періодом минулого року, зростання було зумовлене високими показниками у США. Водночас у Великобританії порівняльні продажі впали на 2% внаслідок погіршення споживчих настроїв.

У перспективі бренд очікує органічне зростання від 7% до 8% у 2025 році, а рентабельність за показником EBIT - приблизно 24,5%.

Ми задоволені тим, як ми закінчили 2024 рік, особливо враховуючи складний макроекономічний фон і конкурентний святковий період, - сказав президент і генеральний директор Pandora Олександр Лацик.

Він додав, що реалізація стратегії Phoenix продовжувала рухати бренд протягом усього року. 2025 рік у планах компанії - це рік стабільного та прибуткового зростання.

Читайте також: Pandora і Jordan вперше потрапили до рейтингу найдорожчих брендів світу

У серпні Pandora повідомляла, що її продажі у Великобританії незначно зросли у другому кварталі завдяки збільшенню трафіку протягом періоду.

Retail Gazette