Понад 300 млрд. євро за рік: ринок власних брендів у ЄС показав рекордний результат

Обсяг ринку продуктів власних торгових марок у продовольчому секторі Європейського Союзу досяг 302 мільярдів євро за результатами минулого року.

Про це свідчать дані агенцій PLMA та NielsenIQ, передає спеціалізоване видання All Retail.

Дослідження проводили у 17 європейських країнах. Зазначається, що частка вартості брендів магазинів зросла на 1,2%. На території Європи власні торгові марки забезпечують 37% роздрібних продажів у продуктових магазинах.

Питома вага власних ТМ минулоріч зменшилась лише у Швейцарії (на 0,4%), втім, саме у цій країні частка власних торгових марок найвища – 51,6%.

У чотирьох країнах з тих, що брали участь у дослідженні, власні ТМ забезпечують понад 40% продажів, а ще в 11 державах цей показник вище 30%.

Найбільше зростання частки таких торгових марок спостерігалося в:

  • Чехії (+3,5%);
  • Португалії (+2,9%);
  • Іспанії (+2,2%);
  • Угорщині (+2,2%).

Найкраще продаються заморожені товари, готова їжа та напівфабрикати, ці категорії товарів принесли понад 212 мільярдів євро виручки.

Експерти агентств переконані, що споживачі все частіше звертатимуть увагу саме на власні торгові марки, оскільки товари таких брендів поєднують в собі невисоку ціну та гарну якість.

Українські компанії підкорюють ЄС

6 березня 2023 року стало офіційно відомо, що найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka вийшов на польський ринок.

Для початку компанія запустила у Польщі лише інтернет-магазин одягу та техніки. Повноцінний маркетплейс розгортати поки не плануюють, оскільки на цьому ринку є дуже серйозний конкурент.

Місцевий рітейлер та гігант e-commerce – Allegro.pl. є надзвичайно популярним серед поляків, ним користується понад 60% місцевого населення.

Читайте також: У ТРЦ Forum Lviv відкрився новий стилізований магазин Цитрус