Попит зріс на 17%: що українці замовляли у Glovo 8 березня (аналітика)

Сервіс доставки Glovo проаналізував дані щодо замовлень укранців, зроблених у застосунку 8 березня. Кількість замовлень у цей день зросла на 17%, а лідером за замовленями став Київ.

Про це розповіли УРТЦ у пресслужбі компанії.

Кількість замовлень у Міжнародний жіночий день зросла на 17% у порівнянні зі звичайним днем та на 23% ніж 8 березня 2024 року. Київ став лідером за кількістю замовлень, а Одеса показала найбільше зростання — на 31% більше замовлень ніж минулого року в цей день.

Квіти

  • Українці замовили у 46 разів більше квітів, ніж у звичайний день.
  • 6328 букетів доставили курʼєри Glovo.
  • Найпопулярніші квіти – тюльпани та піоновидні тюльпани.
  • Найдорожче замовлення – букет з мімозою та тюльпанами за 9000 грн.
  • Доставляючи квіти кур'єри Glovo пройшли та проїхали 6400 км!

Їжа

  • Кількість замовлень суші зросла вдвічі, а найпопулярнішими ролами стали "Філадельфія", "Футомакі з креветкою", "Каліфорнія" та "Золотий Дракон".
  • Попит на цукерки Raffaello зріс у 5 разів.
  • Попит на ігристі вина збільшився вдвічі. Лідери — Prosecco Borghesia біле та Asti Salute.

Подарунки 

  • Попит на дитячі іграшки зріс на +240%, а на інтимні товари — на +200%.
  • У секс-шопах найчастіше купували презервативи зі смаками та вібратори.

Читайте також: Glovo запустив власну “соцмережу” в Україні: як вона працює

  • У магазинах іграшок у топі замовлень були конструктори LEGO із серії Star Wars.