Продажі ліхтарів та рацій на маркетплейсі АЛЛО зросли у кілька разів

З початком відключень електроенергії в містах України через пошкодження росією ТЕС та електромереж попит на «екстремальні набори» на маркетплейсі АЛЛО, які раніше мали помірний попит, значно зріс. Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував продажі товарів партнерів маркетплейсу та продавця АЛЛО за жовтень 2022 року: крім генераторів, обігрівачів та зарядних станцій, українці купували ще й ліхтарі та рації.

Ліхтарі: зростання у чотири рази

Клієнти АЛЛО купують ліхтарі ще з весни, адже ліхтар має бути у тривожній валізці, та є в переліку речей, які допоможуть пережити катастрофу. Різні моделі ліхтарів завжди користувалися попитом, проте у жовтні продажі збільшилися у 4 рази, якщо порівняти жовтень 2021 та 2022 років. Середній чек на ліхтарі зріс на 19% у порівнянні з минулим періодом та становить 1242 гривень.

Рації: зростання у три рази

Українці купують рації на випадок перебоїв з мобільним зв’язком та на потребу бійців ЗСУ та ТрО. Минулого року рації не були товаром з високим рівнем попиту, їх купували представники вузького сегмента клієнтів маркетплейса АЛЛО. В жовтні 2022 обсяг продажів рацій в АЛЛО зріс у три рази порівняно з жовтнем попереднього року. Середній чек зріс на 44% та становить 1514 гривень.

Українці поки не скуповують термоси та термобілизну

Попри очікування експертів щодо зростання продажів термосів через відключення електроенергії та холодну пору року, зростання цієї категорії поки не відбувається. Термоси, каремати та килимки — категорії товарів, що демонструють незначне зростання у 2022 році порівняно з 2021 роком. Рівень продажів термобілизни залишається на рівні минулого року, а ось середній чек зріс на 25% та становить 1500 грн.

Продажі ліхтарів та рацій на маркетплейсі АЛЛО зросли у кілька разів

Партнерами національного маркетплейсу АЛЛО є тисячі представників малого та середнього бізнесу з усієї України. Вони продають товари у понад 3 тисячах категорій. Після вторгнення рф попит на всі товари впав. Але більшість партнерів маркетплейсу АЛЛО вже повернулися до роботи, щоб запустити бізнес та забезпечити українців необхідними товарами. Наразі багато нових партнерів реєструються на маркетплейсі, щоб розвивати бізнес та продавати товари на маркетплейсі АЛЛО.

Довідка. АЛЛО — маркетплейс національного масштабу з товарами від електроніки, косметики та інструментів до одягу та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.

Читайте також: 75% партнерів маркетплейсу Алло повернулися до роботи