Продажі в Україні на Всесвітній день шопінгу зросли в 11 разів

З 11 по 13 листопада відбувся один із найбільших світових розпродажів – Всесвітній день шопінгу. Ключовими гравцями у цей період завжди були китайські маркетплейси, проте цього року до акцій підключалися і локальні бренди. За підрахунками мережі Admitad Affiliate, цього року кількість продажів китайських майданчиків в Україні збільшилась у 11 разів, а сума покупок – у рекордні 17 разів.

Сам розпродаж за обсягами вже став помітним конкурентом Чорної П’ятниці. Однією лише Alibaba Group (куди входить і AliExpress) вдалося цього року зробити світових продажів на $84,5 млрд. При цьому, порівняно з минулими роками, зростання сповільнилося – якщо в 2020 китайський гігант звітував про подвоєння замовлень, то цього року зростання від минулого рівня становив лише 8,5%.

Інтереси українців цього року майже повністю повторили топ продажів минулого року — лише деякі лідируючі за часткою продажів категорії товарів помінялися місцями:

  • Електроніка та побутова техніка – 27,6%;
  • Будинок та сад – 19,3%;
  • Прикраси та аксесуари – 11,8%;
  • Краса та здоров’я – 10,6%;
  • Одяг та взуття – 7%;
  • Спорт та розваги – 6,5%;
  • Інструменти – 6,1%.

Брендам варто звернути увагу на ці тренди, адже попереду ще один дуже значущий період – Чорна П’ятниця. Висока ймовірність того, що ці категорії отримають схожі частки продажів і на це свято.

Частка мобільних замовлень у загальній масі в Україні становила 30,2%. Середній чек при цьому виріс за рік на 30% – у середньому українці були готові витратити $13,5 на замовлення з китайського маркетплейсу під час розпродажу.

Всесвітній день шопінгу знову показав – користувачі готові витратитися під час розпродажів. Але у пріоритеті у них тепер трохи інші категорії товарів. Вплив коронавірусних трендів послабшав, і звичні інтереси повертаються до домінації. Інформація, отримана в розпродажі 11-13 листопада, допоможе брендам краще підготуватися до наступної Чорної п’ятниці та новорічних акцій. Особливо важливо буде вибрати ефективні канали трафіку та забезпечити технічну стабільність своїх майданчиків.

Джерело