Продукти у магазинах Carrefour почали продавати інтерактивні роботи

У торгових точках Carrefour деякі продукти — напої Pepsi та чіпси Lay’s — почали продавати інтерактивні мобільні роботи Kerfuś. Два такі пристрої вже можна зустріти у магазинах мережі в варшавських ТЦ Westfield Arkadia та Galeria Wileńska.

Роботи з’явилися в рамках пілотної промокампанії, яку Carrefour запустив спільно зі своїм партнером PepsiCo і яку називає «рішучим кроком до впровадження інноваційних технологій у сфері продажів».

Машини пропонують клієнтам Carrefour продукцію Pepsi та Lay’s, при цьому роботи намагаються зацікавити людей, спонукати їх до взаємодії.

Продукти у магазинах Carrefour почали продавати інтерактивні роботи

Роботи Kerfuś є повністю безпечними. Завдяки спеціальним датчикам вони автоматично зупиняються перед перешкодами та наближенням людини.

«Завдяки використанню інноваційних пристроїв споживачеві не доведеться блукати магазином у пошуках потрібного продукту — цей продукт прийде до нього, а розумні роботи запропонують клієнту оптимально підібраний асортимент», — повідомили в прес-службі Carrefour.

Читайте також: ТРЦ Galeria Mokotów у Варшаві приєднається до групи торговельних центрів Westfield