Прибуток Chanel скоротився на 30% через падіння попиту на люксові товари

Операційний прибуток компанії Chanel Ltd знизився на 30%, до 4,48 млрд доларів, а дохід впав на 4,3%.

У регіоні, до якого входить Китай, що генерує близько половини доходів Chanel, продажі впали на 7,1%, повідомляє Bloomberg.

Падіння відбулося на тлі того, що ринок розкоші намагається вийти з періоду млявого зростання, частково спричиненого тим, що китайські покупці наразі відмовляються від дорогих покупок. 

Перспективи галузі стали ще похмурішими після того, як минулого місяця президент США Дональд Трамп оголосив про глобальні тарифи. Навіть успішні компанії, як, приміром, Louis Vuitton Moët Hennessy, цього року продемонстрували невтішні результати продажів.

Минулого року Chanel постраждала від макроекономічної нестабільності, особливо в Китаї, заявила генеральна директорка Ліна Наїр у розмові з Bloomberg, відкинувши побоювання, що Chanel була занадто жадібною в постпандемічну епоху з цінами на деякі з її найпопулярніших продуктів, як, наприклад, на сумку з клапаном, яка зараз коштує понад 10 тис. євро.

Падіння продажів Chanel та обвал прибутків дивують, оскільки бренд, створений понад століття тому, вважається одним із найексклюзивніших та найстійкіших брендів в індустрії моди.

Також продажі бренду впали на 4,2% в Америці, але зросли на 0,6% у Європі.

Компанія нашого розміру переживає таку зміну циклу, і я думаю, що нам доведеться скоригувати нашу структуру в різних частинах організації, – сказав фінансовий директор Філіп Блондьо.

Він додав, що Chanel очікує, що чисельність персоналу цьогоріч залишиться незмінною після зростання на 5,1% минулого року. Раніше цього року компанія оголосила про скорочення 70 робочих місць у США.

Прагнучи інвестувати в довгостроковій перспективі, Chanel минулого року збільшила капітальні витрати на 43% до приблизно 1,8 млрд доларів, що знизило прибутки. Блондьо також сказав, що компанія інвестує аналогічну суму цього року. 

Крім того, Chanel витратила минулого року близько 2,4 млрд доларів на “заходи з підтримки бренду”.

Капітальні витрати включали близько 600 млн доларів на придбання нерухомості. Зокрема, Chanel придбала будівлю на паризькій авеню Монтень, а також на вулиці Камбон. Також Chanel уклала угоду щодо свого майбутнього флагманського магазину в Нью-Йорку.

Окремо компанія заявила, що утримується від підвищення цін у США до остаточного рішення щодо тарифів Трампа.

Читайте також: Кадрові зміни в Inditex: компанія неочікувано змінила трьох директорів

Раду директорів Chanel очолює 76-річний глобальний виконавчий голова Ален Вертхаймер, який є співвласником бренду разом зі своїм братом Жераром. Їхні статки оцінюються приблизно в 42,3 млрд доларів кожного, згідно з індексом мільярдерів Bloomberg.