Що купують та скільки витрачають українці на домашніх улюбленців (аналітика MasterZoo)
Національна мережа MasterZoo, що представлена 200 зоомаркетами у 38 містах України, на основі власних даних за 2024 рік, проаналізувала споживчі звички та витрати петперентів.
За даними Euromonitor 2024, в Україні 17,58 млн домашніх улюбленців, з них 66,5% — це коти (7,14 млн) та собаки (4,55). Популяція пернатих, рептилій та гризунів залишається стабільною з 2019 року у межах 650-770 тис. А ось кількість лускатих улюбленців з початку повномасштабного вторгнення скоротилася майже вдвічі, що було зумовлено наслідками блекаутів і неможливістю забезпечити для риб комфортні умови життя в акваріумах, розповідає УРТЦ пресслужба ритейлера.
Серед улюбленців клієнтів MasterZoo — не лише котики, песики, рибки та гризуни. У базі клієнтів зустрічаються понад дві сотні білок і равликів, а ще їжаки та павуки, черепахи, креветки, змії, жаби і навіть крокодили.
Тераріумні улюбленці — рекордсмени за витратами: в середньому на рік петперент витрачає 14 600 грн. Однак варто зазначити, що часто це може бути одна високовартісна покупка, наприклад, новий акваріум. Найменші витрати петперентів на гризунів – до 8 700 грн на рік.
Попри те, що Україна – котяча країна, витрати на собак, у середньому, на 20% вищі. У першу чергу, це пояснюється тим, що меншого улюбленця утримувати простіше та дешевше, особливо в умовах міського життя.
Крім того, на витрати впливають типи дозвілля песиків, потреба в одязі, амуніції тощо. А ще, в глобальному масштабі, триває тренд на перехід від великих до малих порід собак. Така ж тендеція і в адопції безпритульних чотирилапих — частіше всиновлюють саме котиків або невеликих песиків. Наприклад, у межах проєкту з адопції MasterZoo та Suziria Charity за рік більше сотні котиків знайшли новий дім.
Водночас для котів купують на 30% більшу кількість товарів ніж для псів. Це зумовлено особливостями догляду, харчування та поведінки. Наприклад, для собак обирають здебільшого великі паковання корму, а для котів це можуть бути й паучі на один прийом їжі. Однак за кількістю придбаних іграшок все ж лідирують собаки.
Найпопулярніша іграшка в MasterZoo — пластиковий м’ячик з дзвіночком для котів від бренду “Природа”. За рік було продано 8 400 одиниць, а його вартість 16 грн. “Природа”— український бренд економ сегменту, що належить до портфелю компанії Suziria Ukraine. У категорії кормів для маленьких тварин бренд стабільно тримає частку ринку в 40%.
За даними MasterZoo, тренд на гуманізацію улюбленців продовжує посилюватися — дедалі більше петперентів обирають для своїх тварин не лише товари для комфорту та догляду, а й ті, що відповідають їхньому власному стилю життя.
За минулий рік у MasterZоо придбали 60 700 одиниць одягу для хвостатих особистостей, в основному для собак, серед яких — футболки, светри, дощовики, костюми та сукні. Гардероб чотирилапих поповнювався і взуттям — 3 223 пари чобітків та шкарпеток. Новим косметичним трендом для котиків та песиків стають парфуми — за рік у MasterZoo придбали майже 2 000 флаконів. Це й нові українські бренди, такі як Puramur, що вже користується популярністю серед грумерів. Догляд за зубами та ротовою порожниною також у фокусі уваги петперентів — для своїх улюбленців вони придбали 39 000 засобів.
Шопінг-рекордсмени — хвостаті особистості Києва та Запоріжжя, які заходили до зоомаркетів MasterZoo майже щодня та зробили понад 350 покупок за рік. Найбільшу кількість товарів у кошику виявили у петперента з Кременчука — 861 штук, серед яких функціональні ласощі для кошенят, корм, вітаміни, іграшки, лежанка та ветпрепарат від паразитів.
Найдорожчою покупкою стало придбання всього необхідного для облаштування комфортного життя лускатого в місті Суми — акваріум, компресор та його складові, грунт тощо на понад 50 000 грн. Найбюджетніша покупка у Києві — за 6 грн — дві личинки зоофобаса, який використовується як корм для екзотичних улюбленців: ящірок, хамелеонів, геконів та павуків.
Читайте також: Поліна Кошарна, MasterZoo: про конкуренцію з “Епіцентром”, новий завод та “гуманізацію” тварин
*Довідка. MasterZoo — національна мережа зоомаркетів, що понад 15 років дбає про комфорт і здоров’я домашніх улюбленців. У 200 зоомаркетах у 38 містах та інтернет-магазині представлено 10 000+ товарів від 200+ брендів. Також MasterZoo має мережу професійних грумінг-салонів — 15 локацій у 6 містах України.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації