Ставка на здоровий спосіб життя: PepsiCo купує бренд пребіотичної води Poppi

Американська компанія PepsiCo оголосила про купівлю пребіотичної газованої води бренду Poppi за 1,95 млрд доларів.  

Таким чином виробник хоче розширити категорію більш корисних напоїв, повідомляє Reuters.

Згідно з даними PepsiCo, угода з Poppi передбачає податкові пільги на суму 300 млн доларів за чисту вартість покупки у 1,65 мільярда доларів. Додаткових умов угоди не розкривають. 

PepsiCo прагне викупити бренд Poppy через зниження попиту на солодкі газовані напої та закуски Lay's у США, оскільки наразі американська молодь частіше купує більш корисні газовані й енергетичні напої та надає перевагу здоровому способу життя. Крім того, конкурент Coca-Cola розширює свій бренд Simply, випускаючи пребіотичну газовану воду під назвою Simply Pop.

На початку торгів акції PepsiCo зросли на 1,5%.

За даними BNP Paribas, роздрібні продажі Poppi за 12 тижнів до 22 лютого зросли на 122% у порівнянні з 2024 роком.

Читайте також: Попит на Pepsi та Lay’s падає: компанія знижує прогноз прибутку

Напій Poppi поєднує в собі пребіотики, фруктовий сік і яблучний оцет. Їхня низькокалорійна газована вода в середньому містить не більше 5 гр цукру на порцію.