ТРЦ “Дафі” у Дніпрі розширюється власним ритейл-містечком: що зміниться для орендарів та відвідувачів
Компанія ТОВ БІК "Дафі", власник двох проєктів торговельно-розважальних центрів у Дніпрі та Харкові, анонсує подальше розширення ТРЦ у Дніпрі.
Загальна площа торговельного центру, яка наразі становить 20 тис. кв.м, збільшиться на 350 квадратних метрів за рахунок відкриття окремо розташованих павільйонів формату street retail на прилеглій території, розповіли УРТЦ представники об’єкту.
Мета цього розширення — надати відвідувачам більше варіантів для отримання послуг, шопінгу та відпочинку. Галерея окремо розміщених павільйонів формує унікальне ритейл-містечко навколо ТРЦ. Кожен магазин у павільйонах має власний вхід з вулиці, індивідуальну вивіску та працює самостійно. Водночас усі орендарі ритейл-містечка "Дафі" інтегровані в єдиний торговий простір, що забезпечує цілісність шопінг-досвіду.
Після завершення масштабної реконструкції в Дніпрі у 2019 році, керівництво ТРЦ "Дафі" швидко переконалося в популярності впровадженого формату магазинів з окремими входами з вулиці, які згідно з проектом було реалізовано по фасаду ТРЦ. Цей формат відразу став затребуваним як серед орендарів, так і серед відвідувачів. Багато брендів обрали його за те, що він не лише полегшує залучення клієнтів, але й підвищує видимість та автономію кожного магазину. У відповідь на цей попит, ще у 2021 році було прийнято рішення про подальше збільшення торгових площ (GLA) в Дніпрі.
Нові орендарі та покращений шопінг-досвід
Збільшення торгових площ відкрило двері для нових орендарів, які раніше не були представлені в ТРЦ "Дафі": кав'ярня "Olena Voloshyna. The dessert studio", грумінг-салон "Scooby Grooming", та магазин медтехніки "Ortomedica". Незабаром тут почне працювати відділення "Приват Банку" та мультибрендовий бутик чоловічого та жіночого німецького одягу "M.K.Collections". Крім того, в торгових павільйонах залишаються доступні площі для оренди, що створює можливості для інших компаній приєднатися до ритейл-містечка.
Впровадження формату ритейл-містечка дозволяє створити місце, де різноманітні магазини доповнюють один одного.
Ми прагнемо створити середовище, де кожен магазин працює як частина єдиної системи, але водночас має власну індивідуальність, створюючи при цьому ефект синергії, — зазначає генеральний директор мережі ТРЦ "Дафі" Ігор Скляренко.
Парковка: ключовий аспект комфорту
Розширення торгових площ за рахунок прилеглої території жодним чином не вплинуло на зручність паркування, запевняють в ТРЦ. Попри будівництво павільйонів на частині паркувального майданчика ТРЦ "Дафі", загальна кількість паркомісць залишилася незмінною, забезпечуючи комфортне розташування для всіх відвідувачів.
Ми розуміємо, наскільки важливим є кількість паркувальних місць для торгового центру та наших клієнтів, тому з особливою ретельністю підійшли до збереження всіх паркомісць, детально опрацювавши план розміщення павільйонів, — коментує генеральний директор.
Чого очікувати далі?
ТРЦ "Дафі" продовжує вдосконалювати свою інфраструктуру та Tenant Mix, зокрема з акцентом на сучасні сервіси та формати ритейлу.
Для нас важливо не лише задовольнити поточні потреби клієнтів, але й створювати середовище, яке стимулює їх повертатися знову і знову. Розширення та оновлення пропозицій ТРЦ "Дафі" — це крок у напрямку до шопінгу майбутнього. – Зазначає керівник відділу маркетингу Катерина Май.
Читайте також: Як працювати максимально етично, але ефективно. Маркетинг ТРЦ під час війни (частина 3)
Запровадження ритейл-містечка допоможе залучити ще більше цікавих брендів і нових орендарів, розширюючи можливості для відвідувачів і покращуючи їхній досвід під час відвідування торговельної території.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації