У новому форматі: ROZETKA відкрила свій перший поп-ап магазин-кафе
ROZETKA до 20-річчя компанії представила свій перший поп-ап магазин, що відкрився у Києві на виставці “Третє дихання”.
Поп-ап до 26 травня працюватиме як кав’ярня та зустрічатиме гостей на центральному вході виставки, а наприкінці місяця перетвориться на крамницю та вирушить у турне девʼятьма містами України з важливим проєктом, про який стане відомо згодом, розповідають УРТЦ у пресслужбі ритейлера.
Спочатку у магазині планували продавати футболки, іграшки та інші товари, проте згодом відкрили й справжнє кафе.
За словами співзасновника ROZETKA Владислава Чечоткіна, причиною цього стали великі черги відвідувачів на виставку, в результаті чого від організаторів прийшов запит на воду та снеки.
За один день і одну ніч поп-ап магазин, усередині якого мали бути стелажі для футболок та іграшок, перетворився на кафе ROZETKA. Тут і кава, і лимонади, і морозиво, і круасани, і сендвічі, і десерти, - розповів Чечоткін.
Читайте також: RozetkaPay отримала ліцензію на відкриття рахунків для покупців та продавців
Формат кав’ярні ROZETKA, як зазначив Владислав, колись створили працівники компанії у межах внутрішньої освітньої програми Mini MBA.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації