У новому форматі: ROZETKA відкрила свій перший поп-ап магазин-кафе

ROZETKA до 20-річчя компанії представила свій перший поп-ап магазин, що відкрився у Києві на виставці “Третє дихання”.

Поп-ап до 26 травня працюватиме як кав’ярня та зустрічатиме гостей на центральному вході виставки, а наприкінці місяця перетвориться на крамницю та вирушить у турне девʼятьма містами України з важливим проєктом, про який стане відомо згодом, розповідають УРТЦ у пресслужбі ритейлера.

rozetka 1 scaled | 1

Спочатку у магазині планували продавати футболки, іграшки та інші товари, проте згодом відкрили й справжнє кафе.

За словами співзасновника ROZETKA Владислава Чечоткіна, причиною цього стали великі черги відвідувачів на виставку, в результаті чого від організаторів прийшов запит на воду та снеки.

За один день і одну ніч поп-ап магазин, усередині якого мали бути стелажі для футболок та іграшок, перетворився на кафе ROZETKA. Тут і кава, і лимонади, і морозиво, і круасани, і сендвічі, і десерти, - розповів Чечоткін.

rozetka 2 scaled | 2

Читайте також: RozetkaPay отримала ліцензію на відкриття рахунків для покупців та продавців

Формат кав’ярні ROZETKA, як зазначив Владислав, колись створили працівники компанії у межах внутрішньої освітньої програми Mini MBA.