У ЄС почав відновлюватись індекс глобальної привабливості роздрібної торгівлі (GRAI)
За підрахунками спеціалізованої компанії Union Investment, у першому кварталы 2023-го, порівняно з показниками минулого року, індекс Глобальної привабливості роздрібної торгівлі – Global Retail Attractiveness Index (GRAI) для ЄС почав зростати.
У показник включають окремі індекси таких країн Євросоюзу: Швеція, Фінляндія, Данія, Німеччина, Франція, Італія, Іспанія, Австрія, Нідерланди, Бельгія, Ірландія, Португалія, Польща, Чехія та Великобританія.
Цього разу GRAI демонструє зростання на шести ринках, найбільше в Італії (+7 пунктів) та Польщі (+6 пунктів).
Загальний рейтинг країн виглядає так:
- Польща (127 балів);
- Чехія (122 бали);
- Португалія (116 балів);
- Німеччина (115 балів);
- Франція та Італія (113 балів);
- Данія (86 балів);
- Швеція (83 бали).
Найбільший спад зафіксовано в двох останніх країнах, Данія втратила 17 очок, а Швеція 12.
Оцінка експертів
За оцінкою міжнародних експертів, європейські ринки роздрібної торгівлі значною мірою поглинули прямий і непрямий тиск від зростання цін. Який, в свою чергу, утворився через дефіцит товарів і високі витрати на енергоносії, посилені повномасштабною війною в Україні.
Читайте також: Радомир Цуркан, CBRE: як торгова та складська нерухомість України адаптувались до війни
Але все ж тенденції вказують на зростання показника GRAI для шести з 15 країн ЄС, порівняно з першим кварталом минулого року.
Позитивні зміни на європейських ринках праці та той факт, що роздрібні продажі знову зростають у всіх 15 країнах протягом тривалого часу, вказують на відновлення та повернення ринків до рівня до пандемії в довгостроковій перспективі, – сказав керівник відділу досліджень нерухомості Union Investment Олаф Янсен.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- У Кам'янці-Подільському навесні 2024-го відкриється перший професійний ТЦ SAKURA Park (фото)