Український бренд BEEHIVE з’явився на поличках норвезької мережі Ekomarket Norge

Український мед торгової марки BEEHIVE зʼявився на поличках супермаркетів норвезької мережі Ekomarket Norge. 

Семен Гагарін, генеральний директор компанії, у коментарі для AIN розповів про експортні плани BEEHIVE.

Наразі 98% своєї продукції BEEHIVE постачає на експорт — у приблизно 30 країн, включно з Німеччиною, Францією, Великою Британією та США.

За словами Тараса Качки, заступника Міністерки економіки, експорт українського меду до ЄС у 2024 році склав 71,18 тонн на 136 млн доларів. Зазвичай найбільше меду експортують з України у країни ЄС (зокрема, Німеччину, Польщу та Іспанію), а також США.

Водночас з 30 листопада 2024 року, змінилися правила ввезення меду та інших продуктів бджільництва у країни ЄС — експортувати можуть лише ті установи, що є у відповідному переліку. Для цього потрібно звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби.

Для якісного українського виробника зайти на міжнародний ринок завжди непросто. Конкуренція суттєва, зокрема  із європейськими виробниками і постачальниками, які працюють вже роками в рідних для себе країнах ЄС, — розповідає Семен Гагарін.

Наразі понад 90% продукції BEEHIVE експортує під своєю торговою маркою (brand label), решту майже 10% — під власною маркою торгових мереж (private label), розповідає Гагарін.

У подальшому продажі планують розвивати у країнах близького Сходу — ОАЕ, Катар і Саудівська Аравія.

Читайте також: Найпопулярніша в США мережа Walmart почала продавати українську гречку – ми перевірили (фото)

Але, за словами Гагаріна, найбільш очікуваним, є пошук партнерів і вихід на азійський ринок, оскільки там багато перспектив для українського меду.