Акції Inditex впали на 8% на тлі слабкого попиту
Компанія Inditex, яка володіє брендами Zara Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius і Oysho, повідомила про повільніший початок першого кварталу, що розпочався 1 лютого. Акції компанії впали більш ніж на 8% на початку торгів.
Високі продажі Zara, яка відвойовує частку ринку у таких конкурентів, як H&M, призвели до подвоєння ціни акцій Inditex за останні три роки. Однак останнім часом акції падають через занепокоєння щодо послаблення споживчого попиту, повідомляє Reuters.
З 1 лютого по 10 березня продажі Inditex зросли лише на 4% у валютно-нейтральному вираженні, тоді як рік тому вони зросли на 11%. За словами аналітика Bernstein Вільяма Вудса, продажі повинні значно прискоритися, щоб задовольнити прогноз аналітиків щодо зростання на 8,8% у першому кварталі.
Слабший попит особливо відзначається у США, другому за обсягом продажів ринку Inditex після Іспанії. Триваюча торговельна війна з Китаєм, Мексикою та Канадою призвела до напруження серед американських споживачів.
Поточні умови важко передбачити з точки зору тарифів, звичайно, ми постійно стежимо за ситуацією, однак ми вважаємо, що перебуваємо в дуже хорошій позиції завдяки нашому рівню географічної диверсифікації з точки зору поставок і продажів, - сказав аналітикам генеральний директор Оскар Гарсія Масейрас.
Масейрас применшив нещодавнє уповільнення темпів зростання, зазначивши, що порівняльні показники за останні два роки були високими, і це був лише короткий період на початку сезону.
Ми впевнені в наших показниках на наступний рік, - сказав він.
Компанія повідомила про 10,5% зростання річних продажів у валютно-нейтральному вираженні до 38,6 млрд євро (42,07 млрд дол.). У ключовому передсвятковому шопінг-кварталі продажі склали 11,2 млрд євро, що відповідало очікуванням аналітиків.
Inditex більше не може зростати в продажах тими темпами, до яких ми звикли, - сказав Ксав'єр Брюн, портфельний менеджер мадридської компанії Trea Asset Management, яка володіє акціями групи.
Він додав, що Inditex інвестує значні кошти в логістику, і це дозволить їй підвищити ефективність, хоча споживання може впасти в найближчі квартали.
У коментарях щодо свого прогнозу на 2025 рік Inditex заявив, що має тверду прихильність до прибуткового зростання після того, як чистий прибуток за 2024 рік зріс на 9% до 5,9 мільярда євро.
Inditex заявила, що збільшить дивіденди на 9% до 1,68 євро на акцію. Цього року компанія також планує капітальні витрати в розмірі 1,8 мільярда євро, інвестуючи в реконструкцію магазинів, технології та вдосконалення своїх онлайн-платформ.
Ритейлер, який працює на 214 ринках по всьому світу, планує відкрити свої перші магазини в Іраку вже цього року. Bershka стартує у Швеції, а бренд спортивного та повсякденного одягу Oysho вперше відкриється в Нідерландах і Німеччині.
Читайте також: Inditex подала заявки на реєстрацію торговельних марок у росії
Inditex також розробляє нові формати, спрямовані на заохочення покупців проводити більше часу в магазинах, наприклад, як кав'ярня Zacaffe в магазині чоловічого одягу Zara в Мадриді.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації