Український бренд Bevza представили на Met Gala 2023 у Нью-Йорку
Українська дизайнерка Світлана Бевза відвідала легендарний благодійний бал Інституту костюма Met Gala 2023 у США, організований редакцією американського журналу Vogue, де презентувала свій бренд.
Українка пройшла по килимовій доріжці заходу у чорно-білому вбранні, що складається із сукні та накидки від власного бренду Bevza.
Світлана вдягнута в культову сукню з морською мушлею, котра символізує абсолютну красу жінки, а також шовковий плащ, зроблений із кількох тисяч шовкових пір'їн, які вирізали вручну. Він символізує надію на мир і свободу, – пише прес-служба бренду.
Це не єдина презентація українського бренду Bevza на Met Gala. У сукні "Русалонька" із чашками з морської мушлі на балу з’явилась модель Паша Гаруля. Зазначається, що дівчина обрала саме цю сукню через те, що родом з Криму.
Найпопулярніший модний бренд світу
У квітні 2023 року платформа Lyst Index оприлюднила рейтинг найпопулярніших брендів світу у різних категоріях.
Згідно з ним, рейтинг вдруге поспіль очолив модний дім Prada, а друге місце посів бренд, який також належить Міучча Прада, — Miu Miu.
Читайте також: Оксана Бішко та Ілона Сич, SISTERS: про відкриття магазинів, позицію щодо рф і плани
На думку експертів, інтерес до нього підігрів показ колекції осінь-зима 2023 року, колаборації з New Balance та Pocket Bag.
На третій сходинці розмістився Moncler, який посідає це місце з минулого року. За ним йдуть Valentino, Loewe, Bottega Veneta та Dolce & Gabbana. Versace злетів аж на п’ять позицій вгору і опинився на восьмому місці. Замикають десятку Gucci та Saint Laurent. Як розподілились місця далі, читайте в нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Архітекторка Роксолана Медвідь: технологічні інновації, які визначають майбутнє торговельних центрів
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Індекс споживчих настроїв українців впав до найнижчого рівня з початку повномасштабної війни
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- У Кам'янці-Подільському навесні 2024-го відкриється перший професійний ТЦ SAKURA Park (фото)
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)