Вокзали стають ТРЦ? Як “Укрзалізниця” залучає орендарів і хто претендує на її площі
Вокзали - місця із постійним потоком найрізноманітніших людей, що можуть стати потенційними клієнтами бізнесу. Втім, потрапити туди не так вже й просто. Щоб отримати в оренду площу на вокзалі, підприємець має відповідати вимогам «Укрзалізниці».
Керівник філії "Вокзальна компанія" АТ "Українська залізниця" Сергій Олійник у інтерв’ю The Page розповів, як працює оренда площ на вокзалах, хто цікавиться цими лотами і чому платформи перетворюються на своєрідні ТРЦ?
Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з матеріалу.
Як відкрити свій магазин на вокзалі?
Для цього підприємцю потрібно слідкувати за новинами від "Укрзалізниці" і за аукціонами, які публікуються на "ProZorro.Продажі". Наразі орендувати площу на вокзалі можливо лише через тендери.
Ми постійно інформуємо бізнес, проводимо зустрічі з представниками ринку. В нас вже відбулися зустрічі з профільними кав'ярнями, пекарнями, магазинами з продажу товарів у форматі to go, аптеками, - зазначив Олійник.
Найближчим часом “Укрзалізниця” планує такі зустрічі з потенційними орендарями, а також широкомасштабну інформаційну кампанію через різні ЗМІ, соціальні мережі. Наступні лоти будуть на ProZorro вже у травні.
Попит на локації
Кількість пропозицій на тендерах залежить від ринку, бізнесу та конкретного міста. Наприклад, київський вокзал приваблює підприємців більше, в невеликих містах на оренду попит менший. В середньому на кожен лот претендує 3-5 учасників.
Нещодавно нашим орендарем став Ощадбанк, що виграв конкурс на ProZorro та відкрив тут банківське відділення. Також з’явилася "Книгарня "Є". Найближчим часом відкриємо магазин мобільних аксесуарів. Серед наступних лотів планується оренда площ під магазин у форматі to go, аптеку та квітковий магазин з кав’ярнею, - розповідає Олійник про київський вокзал.
До співпраці зазвичай запрошують головних гравців ринку, при цьому “Укрзалізниця” має певні критерії та вимоги, котрі не забороняють невеликим мережам брати участь у конкурсі.
Якщо взяти до прикладу київський вокзал, то ми не маємо права на помилки та часу на їх виправлення. Цей вокзал сьогодні – брама України, тут багато делегацій, багато гостей, і ми маємо бути впевнені, що люди тут отримують якісні послуги та якісний продукт. Але прописані нами критерії дуже лояльні, ми їх обговорюємо та погоджуємо з основними гравцями ринку. Вони широкі та не обмежують конкуренцію, хоча й вимагають мати певний досвід, - додає Сергій Олійник.
Що “Укрзалізниця” пропонує орендарям?
Завдання “Укрзалізниці”, за словами спікера - забезпечити комфортні умови перебування, якісні чисті приміщення, безпеку. Решта – за орендарями.
У нас немає конкурентів, але конкуренти у нас є. Серед наших конкурентів автобусні перевізники, авіасполучення зараз немає, але воно з часом повернеться. Ми маємо бути готові забезпечити гідний рівень та якість наших послуг і сервісу, щоб люди після відкриття авіасполучення не задумувалися, який транспорт обрати, - пояснює Олійник.
Читайте також: Магазини на вокзалах: “Укрзалізниця” отримає понад 8 млн грн доходу від оренди площ
Раніше ми розповідали, що на Центральному залізничному вокзалі Києва відкрився заклад української мережі пекарень Lviv Croissants, франчайзі якого є військовий.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації