Український ресторанний стартап залучив інвестиції сінгапурського фонду – що він пропонує

Український стартап Pickpad, що розробляє систему управління замовленнями для ресторанів, залучив 200 тис. доларів від сінгапурського фонду Antler. 

Про це повідомив засновник стартапу Ярослав Циганенко у коментарі Forbes Ukraine.

Pickpad — це система з “розумними” панелями, що автоматизує процес видачі замовлень у закладах харчування за допомогою сенсорів і машинного навчання.

Коли замовлення ставлять на сенсорну панель Pickpad, система через інтеграцію з POS-системою автоматично перевіряє відповідність замовлення, оновлює його статус, надсилає сповіщення клієнтам про готовність, а ім’я клієнта з’являється на панелі.

Кожного дня у закладах сотні діджитал замовлень опрацьовуються вручну. Операційна неефективність і суттєвий вплив людського фактора створюють проблеми зі швидкістю та точністю замовлень, — каже Ярослав Циганенко.

Зазначається, що залучені кошти підуть на запуск пілотних проєктів, покращення продукту та побудову взаємовідносин з ресторанами.

Розвʼязуємо проблему, вартістю 100 тис. доларів, для 400 тис. закладів харчування у США (від закладів швидкого харчування до кафе середнього класу). Сумарно це проблема на 40 млрд доларів, — зазначає Циганенко. 

Дві станції вже працюють в Чикаго: одна у кав’ярні Soloway Coffe, інша — у локальній мережі кави Dollop Coffee.

“Розпочали з кав’ярень з декількох причин, зокрема, середнє замовлення (чашка кави) потребує мінімального розміру нашої панелі, що спрощує процес виробництва, — додає Циганенко.

*Довідка

Pickpad був заснований у 2024 році Ярославом Циганенком. До цього він розвивав сервіс доставки їжі Mister.Am. Наразі Циганенко сфокусований на Pickpad, а Mister.Am управляє місцева команда.

Читайте також: “На 99% – несправжній”. Алекс Купер про ресторанний бізнес в Україні, настрої відвідувачів та інше

Pickpad отримав нагороду CES 2025 Innovation Award у категорії “Штучний інтелект”. Також став переможцем Restaurant Technology Network 2025 Startup Alley — американського заходу для фудтех-стартапів, де переможця обирали голосуванням серед представників великих ресторанних мереж.