Які товари українці найчастіше замовляють з Японії? (аналітика Meest)
Простота замовлення товарів з-за кордону спонукає українців все більше звертатись до онлайн-шопінгу. Найбільше звертають увагу на асортимент, впевненість в оригінальності товарів та можливість зекономити, навіть з урахуванням вартості доставки.
Що купують українці в Японії, на основі даних за перший квартал 2025 року, розповіли УРТЦ у пресслужбі Meest.
Якщо порівнювати з 1 кварталом 2024 року, то середній чек замовлень українців у Японії за аналогічний період зріс більш як на 26%, перетнувши позначку в 30 доларів, в той час як загальний обсяг замовлень зріс у більш як 4,4 рази.
Найпопулярніші категорії товарів
До найпопулярніших категорій товарів, які частіше за інших фігурували в замовленнях напрямку Японія-Україна увійшли:
- Вітаміни, біологічно активні добавки, мінерали, що становлять 14.3% від усіх замовлень. Активно замовляють нутрицевтики. Прозорі склади, рослинні компоненти, точні формули — те, що приваблює, і бренди на кшталт DHC, FANCL та Orihiro все частіше трапляються в кошиках замовлень українців.
- Одяг, взуття, аксесуари — 8.8%. Стиль made in Japan — це про поєднання зручності, мінімалізму та якісних тканин. І українцям це імпонує. Плюс японці вміють поєднувати функціональність з модою: це базові речі, які здатні служити роками, і бренд Uniqlo тому живий доказ.
- Товари для риболовлі — 8.2%. Shimano, Daiwa, Megabass — бренди, які задають стандарт не лише на японських островах, а й серед українських ентузіастів.
- Доглядові засоби для волосся — 7.5%. Шампуні, маски, сироватки, олії і навіть желе — японська косметика для волосся базується на натуральних екстрактах і сучасних формулах. Крім того, Японія ще й батьківщина таких відомих брендів, як Shiseido, Fino, Lebel.
- Доглядова косметика для обличчя — 7.0%. У тренді — гелі для вмивання, тонери, лосьйони з ферментами, гіалуроновою кислотою та рисовими екстрактами.
- Декоративні фігурки та статуетки — 6.9%. Ця категорія — про творчість, хобі і тренди. Тут величезний асортимент фігурок персонажів з культових серіалів, героїв із попкультури тощо.
- Їжа, напої, смаколики — 6.2%. Українці все частіше замовляють солодощі, локшину, спеції, чаї та незвичні снеки з Японії.
- Парфуми — 4.9%. Замовляють як популярні бренди в мініатюрах, так і нішеву парфумерію.
- Автотовари та запчастини — 4.5%. Японські авто — ще один експортний хіт. Не дивно, що запчастини й аксесуари до них замовляють саме з батьківщини Toyota, Honda чи Subaru. Це і гальмівні колодки, і дзеркала, і рідкісні кріплення.
- Контактні лінзи та розчини — 4.3%. Попит мають зволожувальні розчини, щоденні контактні лінзи для коригування зору, лінзи з УФ-захистом та косметичні варіанти, що змінюють колір очей.
Шопінг-категорії з потенціалом
Крім вище згаданої деястки товарів у японських замовленнях, українські споживачі дедалі активніше досліджують і нові категорії, серед яких багато справді перспективних.
Так, стрімко зростає інтерес до інструментів і запчастин до техніки (4.2%).
Ще одна категорія, що поступово виходить з тіні — це побутова електроніка, гаджети та техніка (3.9%). Від стильних рисоварок і багатофункціональних електронних ваг до інноваційних гаджетів.
Так само потроху зростає інтерес до товарів для активного дозвілля (2.6%). Тенісні ракетки, м’ячі, фітнес-боли, екіпірування та одяг для спортивних занять.
У beauty-сегменті також помітне пожвавлення. Хоча японська декоративна косметика (2.1%) наразі не настільки популярна, як, скажімо, корейська, вона має всі шанси вирости в окремий напрям. Догляд за тілом (1.7%) — ще одна категорія, яка поки не в топі, але точно вартує уваги, бо японські бренди відомі своїм делікатним підходом і натуральними складниками.
Своє стабільне місце займають фототовари (0.6%), адже місцева оптика — одна з найкращих у світі. І хоч відсоток замовлень тут поки невеликий, Японія залишається одним із небагатьох ринків, де ще можна знайти унікальні моделі фототехніки, плівкові камери, рідкісні об’єктиви та запчастини до старих моделей.
З цікавого: потроху росте попит на вело- та мототовари (0.5%). Що логічно. Японські бренди — одні з лідерів у виробництві двоколісного транспорту, а також аксесуарів та екіпірування до нього.
І, нарешті, годинники (0.2%). Такі бренди, як Casio чи Seiko, в самій Японії коштують на 30–40% дешевше, ніж в Україні.
Читайте також: Посилки за кордон: куди і що найчастіше відправляють українці (аналітика Meest)
*Довідка. Meest China — міжнародна поштово-логістична компанія, яка працює на ринку з 2014 року та входить у групу компаній Meest, яка також об'єднує Meest ПОШТА, Meest Cargo, Meest Shopping, Meest Europe, Meest USA та Meest Canada. Спеціалізація Meest China – доставка товарів у форматі поштових посилок для особистого користування, а також доставка комерційних вантажів для бізнес-клієнтів. Має представництва в Японії, Південній Кореї, Китаї, Узбекистані, Польщі, Німеччині та Україні.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації