Японська мережа косплей-кафе першою у світі використала штучний інтелект для обслуговування гостей
У Японії maid-кафе (поширений в Японії різновид косплей ресторанів) At-home Café вперше використало штучний інтелект для перекладу обслуговування на 100 різних мов.
Наразі технологію тестують в одному з чотирьох кафе мережі в Токіо, де працюють офіціантки, одягнені в костюми покоївок. Тестовий період триватиме до кінця березня.
Спеціальні екрани VUEVO Display, були розроблені компанією Pixie Dust Technologies, Inc. у співпраці з Університетом Цукуба.
Цей прозорий екран, випромінює легке рожеве світло, забезпечує переклад підказок «покоївок» у режимі реального часу, відображаючи переклади для гостей, які сидять навпроти.
Зазначається, що орендна плата за один екран становить 900 тисяч єн (6 тисяч доларів США) на рік.
Кокі Фуказава, генеральний директор Infinia, компанії, яка керує мережею, зазначив, що від 10 до 15 % її клієнтів є іноземцями.
Хоча компанія навчила свій персонал використовувати англійську для підказок, СЕО визнав, що цього недостатньо, оскільки багато туристів не розмовляють англійською.
За даними Японської національної туристичної організації, у 2024 році Японія прийняла рекордні 36,9 мільйона іноземних відвідувачів, що на 47,1% більше, ніж у попередньому році та перевищило попередній рекорд, встановлений у 2019 році, на 5 мільйонів.
Значна кількість відвідувачів прибула з Південної Кореї, Китаю, Таїланду, Франції та Німеччини – країн, де англійська мова не є рідною.
Читайте також: Львівський ресторанний холдинг !FEST розширює діяльність у Центральній Америці
Крім того, пристрій спрямований на покращення досвіду японських клієнтів з вадами слуху. Мережа розглядає можливість розширення його використання в більшій кількості місць на основі його ефективності.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації