Carrefour запускає новий формат магазинів на станціях паризького метро

Французький ритейлер Carrefour запускає новий формат магазинів на 45 станціях нової лінії метро Grand Paris Express у Парижі.

Це сталося після підписання 12-річного контракту з компанією Constellation, спільним підприємством Altarea Commerce та RATP Travel Retail, яка займатиметься розвитком та управлінням 136 торговими площами на станціях Парижа.

Контракт, вартість якого не розголошується, охоплює понад 12 500 кв. м на лініях метро.

Унікальна концепція магазину, розроблена Carrefour Proximité France, пропонуватиме різноманітний асортимент послуг та товарів, орієнтованих як на пасажирів, так і на місцевих жителів.

45 магазинів Carrefour Proximité, площею від 50 до 250 кв. м, слугуватимуть хабами, що пропонуватимуть широкий асортимент продуктів харчування, товарів повсякденного вжитку та послуг. Тут також буде встановлено 200 торгових автоматів і сім зон для проведення заходів.

До послуг відвідувачів будуть ресторани з обслуговуванням за розкладом, їжа на винос, вишукані закуски, а також ремонтні та медичні послуги.

Крім того, будуть надані стандартні зручності для подорожуючих, такі як торгові автомати, фотокабінки, кіоски для друку та камери схову, а також виділені місця для відкриття крамниць, дегустацій місцевих продуктів та культурних заходів.

Проект зосереджується на місцевих партнерствах, різноманітних пропозиціях товарів за різними ціновими категоріями та сталих практиках, водночас покращуючи досвід пасажирів та створюючи яскраві комерційні центри на нових станціях.

Читайте також: Найбільший ритейлер Данії починає маркувати товари з Європи через політику Трампа

Очікується, що до 2036 року понад 300 мільйонів пасажирів скористаються 45 новими станціями Grand Paris Express.

ESM