Mango суттєво наростив продажі завдяки міжнародній експансії у 2024 році

Іспанський ритейлер модного одягу Mango повідомив про збільшення продажів на 8% у 2024 році до 3,33 мільярда євро (3,62 млрд дол.).

Це стало можливим завдяки міжнародній експансії з фокусом на Сполучені Штати, подібно до того, як це робить його конкурентний бренд Zara, повідомляє Reuters.

Mango є другою за величиною модною компанією Іспанії, яка позиціонує себе як преміальний ритейлер, що спеціалізується на вечірньому одязі і пропонує вищі ціни, ніж у Zara, яка належить Inditex. 

Також компанія заявила, що має на меті досягти 4 мільярдів євро продажів до 2026 року. Її чистий прибуток зріс на 27% до 219 мільйонів євро, а валова маржа досягла 60,7% у 2024-му.

Компанія, яка не зареєстрована на біржі, також повідомила, що 78% її загального обсягу продажів припадає на міжнародні магазини. Бренд також інвестував 219 мільйонів євро, щоб додати 260 нових магазинів до своєї мережі, яка налічувала вже 2800 магазинів у 2024 році.

Mango має постійний план щодо розширення своїх магазинів у США, одному з п’яти найкращих ринків. Бренд вже відкрив понад 60 магазинів за останній рік, після повернення в країну з першим флагманським магазином у Нью-Йорку в 2022 році.

Читайте також: Mango відкриває великий дизайнерський флагман у Лондоні

Генеральний директор компанії Тоні Руїс підтвердив план розширення магазинів у США після того, як став головою правління, замінивши на цій посаді засновника і власника Mango Ісака Андіча, який загинув у гірській аварії в грудні минулого року.