Через обстріл енергоінфраструктури попит на генератори зріс майже в 10 разів — Епіцентр

За період із 10 жовтня до 10 листопада 2022 року у мережі Епіцентр українці купили майже в 10 разів більше генераторів, ніж за аналогічний період минулого року. Також суттєво зріс продаж павербанків, акумуляторів, інверторів та зарядних станцій.

«Суттєвий сплеск попиту на зазначені групи товарів відбувся після масованих ракетних обстрілів української енергетичної інфраструктури, які розпочалися в середині жовтня і призвели до аварійних відключень електроенергії у більшості регіонів країни. У результаті за період із 10 жовтня до 10 листопада 2022 року реалізація генераторів у мережі ТЦ Епіцентр зросла у 9,6 разів порівняно з аналогічним періодом минулого року», — повідомив керівник департаменту «Споживча електроніка» компанії Денис Стіхін.

За даними аналітичного відділу компанії, найпопулярнішими серед споживачів були бензинові генератори, частка яких у структурі продажу становила майже 82%. Частка дизельних генераторів за цей період дорівнювала 11%, а решта припала на комбіновані та спеціальні агрегати.

Крім того, енергетична криза в Україні призвела до збільшення попиту на акумулятори, реалізація яких зросла більше ніж утричі, та інвертори, які продавалися майже вчетверо частіше, ніж минулого року.

Ще більша динаміка зростання продажу за зазначений період спостерігалася в категорії павербанків. Їх продаж злетів більше ніж у 16 разів.

Активно українці купували й портативні зарядні станції, реалізація яких із 10 жовтня до 10 листопада зросла у 2,5 рази порівняно з попереднім місяцем.

«Це відносно нова для ринку товарна група, про яку покупець ще недостатньо обізнаний. За фактом це аналог бензинового електрогенератора, який можна використовувати в квартирі і деякий час забезпечувати освітлення, заряджати гаджети або підтримувати роботу холодильника, котла, телевізора, роутера та іншої техніки. Найімовірніше, в умовах віялових відключень електроенергії в містах попит на цю товарну категорію продовжить зростати», — говорить Стіхін.

За його словами, через ажіотажний попит на портативні зарядні станції компанія провела переговори з новими постачальниками і вже найближчим часом очікує розширення асортименту в мережі ТЦ Епіцентр. Зокрема, компанія представить і нові для світового ринку бренди, які тільки недавно були презентовані на міжнародних виставках.

Раніше повідомлялося, що енергетична криза в Україні також спричинила зростання продажу газових балонів і туристичних плит, свічок, ліхтариків, батарейок, ламп на акумуляторах та інших схожих товарів.

Довідка. Епіцентр — лідер українського ринку ритейлу з повністю вітчизняними інвестиціями. Станом на початок листопада 2022 року мережа компанії об’єднувала 73 діючих торгових об’єкти під брендами Епіцентр та Нова Лінія в різних регіонах країни. Внаслідок бойових дій три ТЦ Епіцентр у Чернігові, Маріуполі та Бучі були повністю знищені. 

Попри суттєві втрати компанія активно допомагає країні. Загальна сума допомоги з початку широкомасштабного вторгнення в Україну же перевищила 400 млн грн.

Читайте також: Мережу Епіцентр обладнали зарядними станціями для відвідувачів