Чистий прибуток Capri Holding за 2021 рік збільшився на 80%
Італійська компанія Capri Holding відзвітувала про продажі Jimmy Choo, Versace та Michael Kors.
Компанія Capri Holding, що управляє брендами Jimmy Choo, Versace та Michael Kors, представила фінансовий звіт за 2021 рік. Виторг холдингу зріс на 24% і склав 1,6 млрд доларів, а чистий прибуток збільшився на 80%, до 322 млн доларів.
Продажі Versace за звітний період додали 29%, а операційний прибуток зріс майже вдвічі. У той же час, виручка Jimmy Choo продемонструвала зростання на 47%, а прибуток склав 16 млн. доларів проти збитку в розмірі 8 млн. роком раніше. Продажі Michael Kors зросли на 20%, а прибуток – до 335 млн доларів.
Читайте також: Люксові бренди прагнуть відкрити свої магазини у найбільших ТРЦ Китаю
“Успіх Capri багато в чому був досягнутий на тлі високих споживчих витрат, коли покупці прагнули побалувати себе розкішним одягом, аксесуарами та взуттям у святковий період”, – прокоментував керуючий директор GlobalData Ніл Сондерс.
Він також зазначив, що від тенденції повернення до нормального життя виграли всі бренди в портфелі холдингу.
На тлі успішного року компанія оголосила про плани збільшення кількості магазинів під брендом Versace з поточних 212 до 200 об’єктів. Крім того, було заявлено про підвищення цін на продукцію італійського бренду.
Слабкою ланкою в портфелі Capri залишається придбаний у 2018 році за 2 млрд доларів бренд Michael Kors. Експерти вважають, що бренду необхідно докласти більших зусиль, щоб виробити чітке позиціонування. Результати з продажу продукції марки минулого кварталу аналітики назвали дещо розчаровуючими. У своїй презентації Capri заявила, що у бізнес Michael Kors буде додатково інвестовано до 500 мільйонів доларів.