Люксові бренди прагнуть відкрити свої магазини у найбільших ТРЦ Китаю
Світові бренди класу люкс продовжують активно розвиватися на китайському ринку, незважаючи на обмеження та перехід споживачів у онлайн-канали. Мільйони платоспроможних китайських споживачів, які раніше їздили на шопінг до Італії та Франції, сьогодні змушені робити покупки всередині країни, що робить ринок привабливішим для розвитку міжнародних марок.
Ціни на предмети розкоші у Піднебесній традиційно вищі, ніж за кордоном, але в умовах пандемії споживачі готові переплачувати та витрачати десятки тисяч доларів на продукцію люксових будинків мод.
Лідером з продажу предметів розкоші є універмаг SKP у Пекіні з оборотом 3,73 млрд доларів на рік, а також торгові центри Guanggu World City в Ухані (20,8 млрд доларів) та Beijing China World Mall (20,2 млрд). Більшість найпопулярніших молів розташовуються також у Шанхаї, Ханчжоу, Нанкіні та Шеньчжені.
Читайте також: Swarovski відкриває перший флагманський магазин в Азії
За оцінками експертів, пекінський SKP у 2021 році випередив з продажу Harrods і посів перше місце у світі за виручкою серед універмагів. Відвідуваність торговельного центру зросла на 15% і досягла 15 млн. чоловік на рік. ТЦ також займає перше місце у світі за виручкою з 1 кв. м торгової площі.
Міжнародні люксові бренди прагнуть відкрити свої магазини у найбільших торгових центрах Китаю. Так, на SKP за останні роки припало 38% прем’єр світових брендів у країні. Універмаг поєднує люксові моностори великих брендів, а також десятки брендів модних дизайнерів. Експерти зазначають, що провідні будинки моди також надають індивідуальні продукти та ексклюзивні пропозиції спеціально для покупців провідних китайських торгових центрів.