Цікаве за тиждень (2 квітня). Продаж активів Ocean Plaza, новий ТРЦ під Луцьком та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найголовніші події у сфері комерційної нерухомості за тиждень, з 27 березня по 2 квітня.

Чи вистачає українцям ТРЦ

Торгові центри стали невід’ємною частиною життя сучасних українців і є у кожному великому місті, а подекуди - в кожному районі.

Та чи вистачає українцям наявних ТРЦ у різних куточках країни? У цьому ми розбирались з керівником департаменту стратегічного консалтингу UTG Костянтином Олійником та головою Дослідницької групи УРТЦ, керівником дослідницької компанії Ukrainian Research Bureau (URB) Дмитром Топольськовим.

Під Луцьком відкрився новий ТРЦ BAOBAB

Його запуск анонсували ще минулого року, він розташований у селі Рованці, неподалік Луцька, вздовж об’їзної траси сполученням "Луцьк-Львів".

Оскільки об’єкт отримав назву BAOBAB, ключовим елементом його візуалізації стане інсталяція у формі цього дерева.

На стеллі перед торговим центром встановили вивіски деякі якірні торгові точки, зокрема аптека "Здорова родина", зоомагазин "ЗООродина", магазин техніки iGood, бутик нішевої парфюмерії Sillage та мережа піцерій "Фелічіта".

Арештовані активи Ocean Plaza виставлять на аукціон якомога швидше

Про це розповів новий голова Фонду Державного майна Рустем Умєров. За його словами, спочатку буде проведено юридичний, технічний та фінансовий аудит об’єкту, конфіскованого у російського олігарха Ротенберга.

На це знадобиться приблизно 90 днів, а після цього можна оголошувати аукціон, головне, щоб цей актив юридично “дійшов” до ФДМУ.

Також Умєров зазначив, що попередня оцінка вартості у 160 млн доларів може бути близькою до істини, але фінальну ціну сформує вже ринок.

Мережа “Чудо маркет” відкриє точку в ексклюзивному форматі

Розміститься магазин в новоствореному ТРЦ BAOBAB і стане продовольчим “якорем”. Оператор змінить своє позиціонування і представить у новому об’єкті продуктовий гастромаркет Forta.

Раніше на фасаді ТРЦ було розміщено вивіску "Чудо маркету", тепер на цьому ж місці вивіска Forta. Магазин позиціонує себе, як сучасний гастромаркет європейського рівня, тож у пропозиції є страви японської кухні, сендвічі, свіжа випічка, асортимент для гурманів, базові продукти харчування та товари для побуту.

Компанія-власник “Сільпо” отримала понад 230 млн грн збитків у 2022 році

АТ "Фоззі Груп", яке є частиною торгово-промислової групи Fozzy Group та власником мережі “Сільпо”, отримало 239,4 млн грн чистого збитку за підсумками 2022 року. 

Згідно з фінзвітністю компанії, у 2021 році підприємство отримало прибуток у розмірі 124,3 млн грн. У компанії зазначають, що чисті збитки на акцію склали 7,48 грн.

Зазначається, що сумарна дебіторська заборгованість на кінець 2022 року скоротилася на 38,6% і становить 983,4 млн грн.

Читайте також: “Сільпо” вели перемовини щодо відкриття pop-up маркетів у польських кав’ярнях