До кількох тисяч грн за паску: скільки українські заклади заробили на Великдень?
У великодній сезон 2025 українські заклади харчування продали сотні тисяч найрізноманітніших пасок.
Деяким кафе довелося залучати додаткових працівників і купувати обладнання, щоб спекти побільше смаколиків. Чи повпливало це на збільшення виторгу ресторанів, розбирався Forbes.
За словами керуючої київського закладу The Cake Юлії Квітковської, до 21 квітня включно команда продала близько 1000 пасок.
«Вдвічі більше людей в цеху, були нічні зміни, працювали на вихідних», – говорить вона.
Співвласник мереж закладів Honey і "Завертайло" у Києві Станіслав Завертайло каже, що українці все частіше купують паски в закладах, оскільки в них менше часу готувати їх власноруч. Паски в Honey цьогоріч продавалися від 950 грн, святкові панетоне – від 2200 грн.
За даними видання, вартість пасок в Україні протягом останнього року зросла більше, ніж Біг Маку, – на 22% проти 9%. Співвласник львівської ресторанної групи FAMI Валерій Созановський відзначає, що продажі перевершили очікувану кількість та суму прибутку.
Скільки вдалося заробити?
Керуюча The Cake Юлія Квітовська каже, що до свята почали готуватися за три місяці: працювали над рецептурою, вибирали декор, планували логістику, видачу, зміни в цеху.
Ціна пасок в закладі – 500 грн і 900 грн, залежно від розміру. Фаворит серед покупців – паска з цукатами та фісташковою начинкою.
Найбільше запитів було на класичну паску з родзинками, каже Созановський. Її продавали за 600 грн, а сирну – за 900 грн. Найдорожча позиція в великодньому меню – панетоне за 999 грн.
За великодній тиждень у трьох закладах Созановського у Львові продали 1300 великодніх позицій, однак святковий виторг підприємець називати відмовився.
Для порівняння: з продажу майже 1000 пасок київський The Cake заробив близько 740 000 грн. У 60% випадках купували великі паски за 900 грн.
Мережа з п’яти пекарень “Франик” за десять днів продала 9 тисяч пасок, зафіксувавши 5 млн грн виторгу. Перед Великоднем компанія закупила додаткові дві печі і тістоміс на 900 тис грн, до команди цеху долучили 25 додаткових людей.
Результат – значний приріст виторгу, відносно показників в несвятковий період, – каже керуючий партнер мережі Дмитро Риман, не уточнюючи цифр.
На Великдень заклади у Києві борються за увагу з відомими Namelaka, Milk Bar, Honey і "Завертайло", розповідає власник однієї зі столичних мереж ресторанів на умовах анонімності.
Ці мережі підключили активний маркетинг напередодні свята, а з продажів могли отримати до 10 млн грн, у Namelaka ціна пасок стартує від 1180 грн, Milk Bar – від 680 грн, Honey – від 950 грн, "Завертайло" – від 850 грн.
Це набагато сильніші за нас гравці, вони могли продати близько 5000 пасок кожен, – говорить маркетологиня одного з київських закладів, що забажала залишитися анонімною.
Продажів було б більше, якби вчасно зробили додаток для прийому замовлень на відправку, говорить Риман з "Франик".
У той же час сильна конкуренція суттєво хитнула ринок каже засновник та СЕО закладів Salalat у Львові Олег Андріюк. Мережа з чотирьох закладів продала лише близько 200 пасок середньою вартістю 750 грн. "Наш виторг у Пасхальний сезон просідає, бо падає відвідуваність", пояснює він.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації