Екс-партнер McKinsey став виконавчим директором мережі «Сільпо»

У січні 2022 року у мережі «Сільпо» відбулася зміна на керівній посаді та новим виконавчим директором став Олексій Бєлкін.
Олексій Бєлкін

Близько 9 років Олексій був членом міжнародної команди McKinsey в росії, судячи з його записів на своєму обліковому записі в LinkedIn. На даний момент, його сторінка недоступна, проте під час отримання посади в «Сільпо» він зазначив, що тепер є «керуючим директором мережі супермаркетів «Сільпо» та заступником президента Fozzy Group».

Відомо, що Олексій Бєлкін закінчив INSEAD, займався проектами в секторі роздрібної торгівлі, був керівником ритейлу та FMCG практики, а також керував напрямом поглибленої аналітики. Доповіді топ-менеджера на різних форумах, переважно, були присвячені діджитал-трансформації роздрібної торгівлі та e-commerce.

Fozzy Group близько 7 років співпрацюють з Бєлкіним, оскільки він активно консультував у проектах з цифровізації бізнесу, впровадженні data science та займався модернізацією операційної діяльності.

«Ми продовжуємо співпрацю з Олексієм за тими ж напрямами, як з одним із ключових менеджерів компанії», – проінформували в прес-службі Fozzy Group.

Діджиталізація мережі «Сільпо» розпочалася ще 2018 року, коли супермаркети обладнали касами самообслуговування. 2020 року мережа запустила власну службу доставки товарів, а минулого року реалізували dark kitchen, мобільний банк та спеціальний сервіс для смартфонів, за допомогою якого кожен покупець може просканувати товар і розплатитися за нього.

Найсвіжіший масштабний проект з діджиталізації від групи Fozzy був запущений навесні 2021 року. Сервіс розробляє рішення для торгових мереж, ресторанного бізнесу та логістики, являючи собою спеціальний R&D центр штучного інтелекту та інновацій «Лабораторія ЗІ».

Крім розвитку в цій сфері, новому виконавчому директору доведеться зіткнутися з підвищенням ефективності та рішеннями щодо виведення компанії зі збиткового стану. За даними Спарк-Інтерфакс, збитки мережі «Сільпо» за січень-вересень 2021 року становлять 1,18 млрд гривень. У 2020-му сума збитку становила понад 3 млрд. Загалом, група компаній Fozzy, до якої включено мережі «Сільпо», «Фора», «Fozzy», «Trash!», аптеки «Біла ромашка», поштовий оператор Justin, тільки за період січень-вересень 2021 року отримала 1,4 млрд. гривень збитку.

Читайте також: У складі нового Chervono Mall може відкритися супермаркет «Сільпо»