Французький бренд “Маленький принц” офіційно виходить на ринок України

Французька компанія Le Petit Prince Licensing уклала угоду з українською агенцією Nerd. Відтепер компанія є офіційним представником бренду “Маленький принц” на українському ринку.

Nerd, що входить до складу медіагрупи FILM.UA Group, займатиметься просуванням бренду в Україні, зокрема розширенням асортименту ліцензійної продукції з Маленьким принцом.

Йдеться про такі категорії товарів: одяг, аксесуари, канцелярія, іграшки, книжки, подарунки, предмети побуту й інші, що відповідають естетиці й духу повісті Антуана де Сент-Екзюпері.

Ми раді, що Маленький принц тепер має надійного партнера в Україні. Це допоможе ще більше популяризувати цінності, закладені в книжці Антуана де Сент-Екзюпері, та зробити їх доступнішими для української аудиторії. Ми з нетерпінням чекаємо на нові можливості, які відкриються в цьому регіоні світу, де ця історія та її цінності й надалі надихають покоління, — додає Томас Рівʼєр, керівник ліцензування та глобальний бренд-менеджер компанії Le Petit Prince Licensing.

Читайте також: Українська студія розробила дизайн для кафе Bon Bouquet у самому серці Парижа (фото)

З моменту публікації у 1943 році книжка «Маленький принц» перекладена 622 мовами, щороку у світі продають понад 5 мільйонів примірників, а по всьому світу бренд підтримує мережа з 380 активних ліцензіатів, розповіли в пресслужбі.

Bazilik Media