Inditex повідомляє про уповільнення продажів

Іспанська група Inditex SA, що володіє брендами Zara, Bershka, Massimo Dutti, Pull&Bear та іншими, звітувала про слабкий початок другого кварталу.

Фешн-гігант попередив, що валютні коливання можуть мати більший негативний вплив на результати року, ніж очікувалося раніше. Як повідомляє американський Bloomberg, на тлі негативних новин акції компанії знизилися.

Так, виторг без урахування валютного впливу зріс на 6% упродовж останніх п’яти тижнів, що слабше за аналогічний період минулого року, тож на торгах 11 червня акції ритейлера в Мадриді впали на 6,4%.

За даними аналітиків, Inditex, як і його конкуренти, зіткнулися зі зниженням попиту через глобальні торговельні конфлікти. Втім, компанії вдається справлятися краще за багатьох інших ритейлерів, завдяки жорсткому контролю запасів.

Шведський конкурент Hennes & Mauritz AB (H&M) також зафіксував за перший квартал незадовільні результати, все через надлишки непроданого одягу.

Крім цього, іспанська група попереджає, що валютні коливання цього року можуть ще більше вплинути на виторг, зокрема зменшать обсяг продажу на 3%, що є переглядом у бік погіршення проти попередньої оцінки в 1%. 

Слабкість долара США та мексиканського песо щодо євро знизила прибутки Inditex від зовнішніх операцій через конвертаційні втрати.

У березні компанія вже сколихнула ринок, попередивши про невдалий старт року — це спричинило найгірше одноденне падіння акцій за останні п’ять років.

Читайте також: H&M повернувся в Одесу: бренд відновив роботу в ТРЦ Riviera Shopping City

Незважаючи на це, Inditex продовжує масштабні інвестиції: 1,8 млрд євро — на оновлення магазинів і технологій, ще 900 млн — на логістику. Новий центр у Сарагосі стартує влітку 2025. Тож тепер інвестори очікують доказів ефективності витрат.