Як ТРЦ креативили на 14 лютого: листівки з Грогу, Love is по-голлівудськи та валентинка з картоплею фрі

Кожен ТРЦ намагався привітати своїх підписників у соціальних мережах із Днем усіх закоханих якомога креативніше. УРТЦ зібрав добірку валентинок у постах на Facebook-сторінках торгових центрів, які були найтворчими та найромантичнішими.

ТРЦ Nikolsky (Харків)

Харківський ТРЦ опублікував на своїй Facebook-сторінці тематичні листівки до Дня святого Валентина та запропонував відправити їх тому, кого любиш. Головним героєм став Грогу із серіалу «Мандалорець» та трилогії приквелів «Зоряних війн».

ТРЦ Злата Плаза (Рівне)

Торговий центр запостив до себе на Facebook валентинки, які нам усім потрібні. У пості натякнули, що освідчуватися в коханні можна по-різному, і це не менш романтично.

ТРЦ Hollywood (Чернігів)

Приєднався до привітань і чернігівський Hollywood, опублікувавши листівки з написом “Love is по-голлівудськи” у стилі всесвітньо відомих жувальних гумок.

ТРЦ Lubava (Черкаси)

ТРЦ Lubava також привітав усіх підписників із Днем закоханих.

«І байдуже, чи закохані ви у свій ідеал, власне відображення, чи мамин борщ. Основне — не забувайте ділитися своїми почуттями з усім світом і щодня нагадувати близьким, як їх цінуєте», — написали на Facebook-сторінці торгового центру.

Для такої мети підготували валентинки, пропонуючи ділитися ними зі своїми половинками.

ТРЦ Київ (Суми)

ТРЦ Київ вітав сумчан із Днем кохання постом зі словами: «Гортайте карусель і надсилайте вітання своїй валентинці». «Валентинок» порівнювали і з картоплею фрі, і з діамантами, і навіть із кавою.

Також ви можете проголосувати за найкраще оформлення ТРЦ до Дня всіх закоханих.