Китайські ритейлери допомагають експортерам вийти на внутрішній ринок на тлі агресивних мит США

Китайські e-commerce платформи та мережі супермаркетів вживають низку цілеспрямованих заходів, щоб допомогти іноземним торговельним компаніям, які постраждали від високих мит США.

Так, китайський гігант електронної комерції компанія JD.com анонсувала план масштабних закупівель експортних товарів на суму 200 млрд юанів. Вони продаватимуться на внутрішньому ринку через власну систему ритейлера.

Понад 10 інших платформ, зокрема Alibaba, Douyin, Kuaishou, Freshippo, VIPSHOP, пообіцяли використовувати свою цифрову інфраструктуру для надання допомоги зовнішньоторгівельним підприємствам у перемиканні на внутрішній ринок.

Ініціативи ритейлерів включають:

  • прямі замовлення на закупівлю;
  • спеціалізовані розділи товарів для зовнішньої торгівлі;
  • підтримку логістики;
  • "прискорені" канали та послуги з узгодження попиту і пропозиції.

Freshippo запустила цілодобовий "зелений канал" для експортно-орієнтованих компаній. Компанія надала доступ до своєї ефективної логістичної мережі та ланцюжків поставок та створила спеціальну зону продажів для експортної продукції.

Китайські мережі роздрібних магазинів, у свою чергу, готуються до запуску «прискорених» каналів для підприємств-експортерів. Серед них Yonghui, CR Vanguard і Wushang Group.

Читайте також: Американська корпорація продала німецький бренд Jack Wolfskin китайцям

Як підприємство внутрішньої торгівлі, ми повинні долати труднощі разом з підприємствами зовнішньої торгівлі. Переваги нашої платформи можуть допомогти їм освоїти внутрішній ринок, — зазначив заступник гендиректора Wushang Group Ван Чжимін.

CGTN