Київський ЦУМ прикрасили унікальними квітками від сестер Фельдман (фото)

Стріт-арт художниці сестри Фельдман створили дизайн для вітрин та центрального входу столичного ЦУМу. Магазин прикрашають вісім унікальних квіток.

Зазначається, що тему квітів обрали не дарма, оскільки ці творіння природи символізують здатність до відродження і завжди були важливими для української культури.

У семи вітринах універмагу розмістились абстрактні ілюстрації квітів, найменша з яких розміром 30 сантиметрів, а найбільша сягає 2,2 метрів в діаметрі.

Дизайнери ЦУМу вперше розмістили один з елементів декору ззовні вітрини і його може торкнутися кожен охочий.

Крім цього, в новому сезоні у ЦУМ вийшла лімітована колекція сувенірів "СЕСТРИ ФЕЛЬДМАН Х ЦУМ КИЇВ". Усі кошти з продажу якої віддадуть на оборону та розмінування через благодійну платформу UNITED24.

Найпопулярніший бренд світу

Раніше ми розповідали, що платформа Lyst Index випустила щорічний рейтинг найпопулярніших брендів. Перше місце вдруге поспіль посів модний дім Prada.

Друге місце займає бренд, яким також володіє Міучча Прада, — Miu Miu, а далі слідують Moncler, Valentino, Loewe, Bottega Veneta та Dolce & Gabbana.

Читайте також: LVMH, LʼOreal та Hermes: статки власників люксових брендів зросли на 93 млрд доларів

Versace піднявся на п’ять позицій і опинився на 8 місці, за ним йде Gucci, а замикає першу десятку Saint Laurent.

Як розподілилися місця далі і що зумовило приголомшливий успіх Prada, ми розповіли в матеріалі.

ЦУМ