LVMH стала першою компанією в Європі з капіталізацією понад 500 мільярдів доларів
Ринкова вартість LVMH перевищила 500 мільярдів доларів, компанія стала першою у ЄС, що досягла цієї позначки.
Такого результату вдалось досягти завдяки стрімкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро. Це, зокрема, зміцнило статус власника компанії Бернара Арно.
Напередодні LVMH увійшла в топ-10 найбільших компаній світу завдяки продажам у першому кварталі року.
У понеділок, 24 квітня, акції корпорації зросли на 0,3% до 903,70 євро. Інфографіка виглядає так:
Що цьому сприяло?
За даними американських ЗМІ, попит на люксові товари LVMH зберігається, зокрема добре продаються сумки Louis Vuitton, шампанське Moet & Chandon і сукні Christian Dior, на зважаючи на інфляцію.
Як це не парадоксально, побоювання щодо глобальної економічної рецесії лише підвищують вартість LVMH у доларовому вираженні.
Свою роль грає і те, що у квітні євро підскочив до найвищого рівня більш ніж за рік, а долар різко впав.
Читайте також: LVMH, LʼOreal та Hermes: статки власників люксових брендів зросли на 93 млрд доларів
Завдяки цьому, Бернар Арно за статками виперидив Ілона Маска, його капітал сягнув 210,7 млрд доларів.
На думку експертів, покупці, особливо з Китаю, продовжать активно купувати люксові товари, незважаючи на можливу глобальну рецесію. Це збільшить сектор розкоші цього року щонайменше на 3-8%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Власників знищеної чи пошкодженої нерухомості в Україні звільнили від податку
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- Віктор Мольченко, SPAR, “Наш Край”: про логістику, збитки та плани на Крим і Донбас
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- "Сільпо" роздає ваучери на 6600 грн на купівлю продуктів - як їх отримати
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Перший в Ужгороді магазин Sinsay відкриється у ТРЦ Pannonia
- «Сільпо» у чорноморському ЦУМі: мережа виходить у нові регіони