Можна вишити власноруч: український бренд випустив лімітовану колекцію сорочок до Дня матері
Український модний бренд ODARKA випустив нову лімітовану колекцію сорочок, які можна вишити власноруч, самостійно обравши символи та їхню послідовність.
У дроп увішли 20 наборів із бежевими сорочками one size та все необхідне для вишивання. В кожному наборі є зелені нитки, які символізують прихід весни, відновлення та початку всього нового.
Випуск колекції приурочено до Дня матері, який відзначають у кожну другу неділю травня.
ODARKA пропонують вишити сорочку у знак зізнання у любові коханим, рідним та самому собі.
Головним словом сили в цьому дропі стає любов. Чому не кохання? Бо воно більш інтимне, між партнерами. А слово любов має широке значення — це почуття до мами чи тата, до рідних, друзів, до себе та батьківщини. Тобто це більш широке поняття та емоція, які закодовані у кожному орнаменті, — каже засновниця бренду ODARKA Ольга Одарченко.
Також бренд випустив шопери, присвячені 10 українським етнічним регіонам. Дизайн створювали, зібравши типові візерунки з рушників і предметів побуту.
Колекція від штучного інтелекту
Бренд шовкових хустинок Aranka до Дня Матері також випустив лімітовану колекцію, дизайн якої створено за допомогою штучного інтелекту.
Вона має назву "Вічність часу" і присвячена соціальним питанням материнства та вагітності під час війни.
Читайте також: Анатолій Шкрібляк розповів, що у Харків повернулися відомі польські бренди – Mohito, House і Cropp
Одна з засновниць бренду розповіла, що цей фешн-проєкт є першим в Україні, що створений за допомогою нейромережі.
Додатково Aranka пропрацювали і створили 11 актуальних тезисів про вагітність та материнство. А детальніше про соціальну місію проєкту, читайте в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- Архітекторка Роксолана Медвідь: технологічні інновації, які визначають майбутнє торговельних центрів