Найприбутковіші сегменти ритейлу у 2022 році – рейтинг галузей
У 2022 році оборот роздрібної торгівлі в Україні становив 1,4 трлн гривень, це дорівнює лише 78,6% від показників довоєнного 2021 року.
У галузі ритейлу ситуація була неоднорідною, у різних сегментах співвідношення прибутків і збитків кардинально відрізняються.
Продавцям автомобілів вдалося заробити в десять разів більше, ніж втратити, а от продуктовий ритейл навпаки, втратив втричі більше, ніж заробив.
Згідно зі статистикою Держстату, найприбутковішими сегментами ритейлу за минулий рік стали: продаж автомобілів, продовольчий і неспеціалізований ритейл.
Далі місця розподілились так (інфографіка The Page):
Ситуація по галузях
У галузі продажу автомобілів перші три місця за прибутком посідають компанії імпортери, а саме: Тойота-Україна, Автокапітал та Віннер імпортс Україна.
За величиною прибутку їх випередив постачальник спецтехніки "Українська бронетехніка", але продаж товару з низькою націнкою призвів до того, що дохід компанії в 65 разів перевищує чистий прибуток.
А у першої трійки компаній співвідношення коливається в діапазоні від 7 до 13 разів:
З великих продуктових мереж у першу десятку за прибутком потрапив лише “АТБ-маркет”, натомість “Сільпо”, “Новус” і “Метро” відзвітували про збитки від 0,5 млрд до 7,4 млрд грн.
Читайте також: Рейтинг найвідвідуваніших інтернет магазинів у березні – інфографіка
З галузі неспеціалізованого ритейлу в базі Держстату зареєстровано всього 26 компаній. Всі вони мають різну спеціалізацію, зокрема товари для дому, косметика та побутова хімія, фармацевтичні та медичні товари та інше.
Найбільший дохід отримала компанія “РУШ” (мережа магазинів Eva), але за розміром прибутку поступилася "ЮСК Україна".
Найпопулярніші пости і сторінки
- Архітекторка Роксолана Медвідь: технологічні інновації, які визначають майбутнє торговельних центрів
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Індекс споживчих настроїв українців впав до найнижчого рівня з початку повномасштабної війни
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- У Кам'янці-Подільському навесні 2024-го відкриється перший професійний ТЦ SAKURA Park (фото)