Рейтинг найвідвідуваніших інтернет магазинів у березні – інфографіка
У березні 2023 року найвідвідуванішими інтернет магазинами у різних категоріях стали Rozetka, MakeUp, apteka911.ua, Intertop.ua, dok.ua, Епіцентр та OLX, свідчить рейтинг Retailers.
Техніка та електроніка
У цій галузі трійка лідерів не змінилась, на першому місці - національний маркетплейс Rozetka, далі йдуть COMFY та АЛЛО.
Відвідуваність цих маркетплейсів у березні зросла на 5-10%, порівняно з лютим. Також минулого місяця інтернет-магазин tehnoezh провів ребрендинг і змінив назву на "Техноїжак". Новий домен потрапив до рейтингу з показником 590 тисяч відвідувань.
Косметика та парфумерія
У цій категорії перші три місця також не змінились, їх посідають MakeUp (+ 5% відвідуваності у березні), EVA (+8% відвідуваності у березні) та Notino (-7% відвідуваності у березні).
Інтернет-магазин Brocard продовжує нарощувати потужність, його показники у березні 2023 року виросли майже вдвічі.
Аптеки
У березні в цій категорії змінились лідери, оскільки у apteka24.ua відвідуваність скоротилася на 45%.
Це витіснило сайт на друге місце, а перше посів інтернет-магазин аптечного холдингу apteka911.ua. Його відвідуваність зросла на 25% за місяць. Замикає трійку add.ua.
Також зросла відвідуваність сайтів anc.ua (+40%) та у podorozhnyk.com (+30%).
Мода та спорт
У цій категорії перше місце знову посів сайт Intertop.ua з відвідуваністю 3 млн, на друге місце потрапив Answear.ua. Його відвідуваність зросла на 29% і дозволила потіснити з другої позиції Kasta.ua.
Майже вдвічі збільшилась відвідуваність Eobuv.ua, на 30% збільшилася відвідуваність в інтернет-магазину Puma.
Маркетплейси товарів та послуг
До цього рейтингу відносяться дошки-оголошень, маркетплейси, де всі товари продають сторонні продавці, сервіси замовлення, бронювання товарів і послуг, купонатори.
У березні ситуація в цій категорії також не змінилась, перші три місця посідають класіфайд OLX, маркетплейс Prom.ua та сервіс пошуку ліків Tabletki.ua.
Читайте також: Україна та Європа: як відрізняються зарплати у галузі ритейлу
Інше
У збірній категорії, куди входять "харчові продукти", "книги", "меблі", "дитячі товари", "рослини" незмінним лідером є Епіцентр, інтернет-магазин agro-market.net, який продає все для дачі та городу та silpo.ua.
Вдвічі зросла відвідуваність інтернет-магазину садових та декоративних рослин Florium.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- У Кам'янці-Подільському навесні 2024-го відкриється перший професійний ТЦ SAKURA Park (фото)