Тренд — ще не стратегія: як “Будинок Іграшок” потроїв продажі завдяки маркетинг-кампанії Minecraft

Комп’ютерна гра Minecraft давно стала частиною культури сучасних дітей та підлітків, а після виходу однойменного фільму гру, якій уже понад 10 років, накрила нова хвиля популярності. Мережа магазинів іграшок “Будинок Іграшок” не просто відреагувала на тренд, а вирішила глибше зануритися у всесвіт гри і переосмислити це у своїй комунікації.

Як це дозволило бренду посилити зв’язок із цільовою аудиторією та збільшити продажі у 3,5 рази, розповіли у пресслужбі компанії.

Отже, маркетингова кампанія “Будинок Іграшок” охоплювала різні класичні канали:

  • зовнішні цифрові борди;
  • рекламу в кінотеатрах;
  • медійне просування.

Креативи адаптували під знайомий користувачам світ Minecraft. Ритейлер свідомо не згадував Minecraft буквально, але взяв його візуальну мову: стилістику, кольори, форму блоків. Традиційне око на аватарці Instagram-сторінки "Будинку Іграшок" на цей період замінили на піксельне, у стилі гри.

Minecraft — це окремий світ зі своїми правилами, образами та мовою. Але для тих, хто не в темі, усе це виглядає як просто кубики й пікселі. Якщо не розуміти, що за цим стоїть — як поводяться персонажі, про що вони говорять, від чого саме фанатіють діти — можна легко зробити щось поверхневе, що аудиторія просто проігнорує. Ми від самого початку вирішили не використовувати згадку про гру напряму, а навпаки занурилися у цей всесвіт – це наш підхід до роботи з продуктом. Так ми зрозуміли, які саме візуальні елементи та фрази працюють, чим живе ця спільнота. І вже на основі цього створили креативи, які "зчитуються" миттєво, але при цьому не копіюють гру буквально. Потрібно не просто використати тренд, потрібно у нього зануритись, – коментує СМО Будинку Іграшок Дарина Скалун.

instagram 1 | 1
instagram 2 | 2

Так було створено комунікаційне повідомлення “Будинок Іграшок: твій новий біом!”. У Minecraft “новий біом” означає нову локацію, яку гравець відкриває та досліджує.

Ще один слоган - “Спавнись – тут фул лут!”, що всі поціновувачі Minecraft читають, як запрошення з’явитись у новій точці (спавнитися) та отримати повний набір ресурсів (луту), необхідний для старту пригоди.

Читайте також: FROLOV та ЦУМ Київ представили ексклюзивну весільну колекцію (фото)

У “Будинку Іграшок” зазначають, що успіх маркетингової кампанії не лише у вчасній реакції, а ще й тому що бренд був на одній хвилі з аудиторією.