У навчальному районі Сінгапуру відкрився ТРЦ GR.iD для молоді

Торговий центр GR.iD офіційно відкрився 12 лютого і вже встиг залучити достатньо відвідувачів, оскільки він розташований у навчальному районі Сінгапуру та орієнтований на молодь.

Раннє ТРЦ називалося PoMo Mall і в 2019 році пройшов багатомільйонну реконструкцію. Однак через пандемію офіційне відкриття довелося відкласти, незважаючи на те, що у жовтні минулого року ТРЦ відкрився з кількома працюючими закладами швидкого харчування.

В оновленому молі представлено поєднання унікальних орендарів сфери розваг, роздрібної торгівлі та харчування.

«Ми хочемо різноманітності та правильного поєднання орендарів, метою яких буде не знищення один одного, а доповнення та взаємна підтримка», – сказала Дайан Ау, директор з управління активами компанії Gaw Capital, яка є забудовником торгового центру.

2021 02 23 grid web 1 | 2

На момент відкриття ТРЦ у роботі знаходяться 29 магазинів, а 85% із приблизно 50 торгових точок уже розпродано.

Одними з найяскравіших орендарів є концептуальні заклади Icebar, закусочна з відкритою кухнею House On The Moon та студія танців MADDspace.

«Дизайн торгового центру відповідає тематиці Icebar. Є також молоді творчі орендарі, які допомагають у просуванні бізнесів один одного», – сказав власник Icebar Джейсон Куах.

Площа комплексу складає 8500 кв. м. Фасад декорований скляними блоками з яскраво-оранжевими сталевими рамами та неоновим підсвічуванням. Дизайн та розташування орієнтовані на молодь, тому адміністрація ТРЦ вирішила залучити студентів зі шкіл, коледжів та академій мистецтв для створення двоповерхової фрески усередині торговельного центру.

Читайте також: У Ризі відкриється найбільший у Балтії розважальний центр Apollo/Skypark