У супермаркетах Європи і США з’являться спеціальні «українські полиці»

В Україні запустили проєкт Ucare by FoodTech Shelf, який допомагає налагодити зв’язки українських виробників продуктів харчування з ритейлерами у Європі та США. Проєкт UCARE виступає «містком» між ними, створюючи в закордонних супермаркетах спеціальні «українські полиці». Це ініціатива, яка не просто допомагає експортувати українські товари, а й відкриває Україну світові та підтримує нашу економіку в умовах воєнного стану.

До повномасштабного вторгнення російської федерації українські підприємці щороку розширювали експортну географію. Україна посідала третє місце у світі з експорту кукурудзи, п’яте з експорту пшениці та перше місце у Європі з виробництва меду — 73 700 тонн. Але через агресію росії виробничі потужності підприємств в Україні відчутно постраждали, а деякі навіть фізично знищені. Суттєво зменшилося виробництво загалом і виникли проблеми з дистриб’юторами. Наразі порушені ланцюжки постачань продукції та впала купівельна спроможність жителів країни.

Аби підтримати економічний фронт країни, UCARE стає для вітчизняних виробників інструментом з нарощування експортного потенціалу, виходу на нові ринки збуту, а також популяризації товарів made in Ukraine. Українські виробники можуть запропонувати для іноземних ритейлерів низку продуктів, які відповідатимуть потребам споживачів. Це зокрема м’ясна продукція тривалого зберігання, снеки, горіхи, мед, кондитерські вироби, рибні вироби, консервація, бакалія, безалкогольні напої. Вся продукція має відповідати нормам ЄС і США.

У супермаркетах Європи і США з’являться спеціальні «українські полиці»

Логістика, зберігання товару, маркетинг, операційна робота, перемовини про поставки здійснюються силами UCARE. Західні ритейлери розширюють асортимент продукції, збільшують товарообіг та отримують лояльних покупців. А українські біженці за кордоном мають змогу купувати улюблені продукти з України.

Наразі UCARE активно налагоджує партнерські стосунки на ринках США й Великобританії та з країнами Європи. Долучитися до проєкту українські виробники можуть, подавши заявку на сайті.

Довідка. Проєкт UCARE — приватна ініціатива, яка реалізується у співпраці з ДП «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв», а також у партнерстві з Crowe Erfolg Ukraine, що входить до десятки найбільших міжнародних аудиторських мереж, та за підтримки найбільшої агропромислової компанії України — МХП.

Читайте також: Продукти у магазинах Carrefour почали продавати інтерактивні роботи