Український бренд випустив капсулу рюкзаків присвячених “Азову”

Український бренд keep випустив лімітовану капсулу рюкзаків, присвячених легендарному полку “Азов”.

Про це повідомляє видання DTF.

Лімітований дроп усього з трьох рюкзаків представили у колаборації з офіційним фондом-партнером бригади Національної гвардії України “Азов” Signal та артдиректором Богданом Яремчуком.

Особливість капсули в тому, що жоден з рюкзаків не можна придбати. За умовами, їх можна лише виграти під час розіграшу за донат.

Однією з незвичних частин рюкзаків є розгрузка у формі бронежилета з матеріалу, який використовують для створення тактичного спорядження, взуття та одягу. 

У розробці рюкзака понад усе нам хотілося уникнути тривіальностей, але, одночасно з цим, витримати кольорову відповідність камуфляжу, — пояснили в keep.

Богдан Яремчук наголосив, що він хотів створити дизайн, який був би уособленням єдності тилу та фронту і при цьому не загравав би з мілітарною естетикою.

На внутрішній частині рюкзака розмістили маніфест, який написала письменниця Ірина Виговська.

Як отримати рюкзак?

Бренд keep щотижня розігруватиме по рюкзаку, першого переможця оголосять вже 24 лютого о 21:00. Результати будуть опубліковані на сторінці Signal Fund.

Щоб взяти участь потрібно задонатити суму кратну 500 гривням та залишити у коментарі до переказу свій нік в Інстаграмі.

Також треба зробити репост публікації з розіграшем і сторіз та відмітити акаунти keep та Signal Fund.

Всі зібрані кошти фонд передасть на потреби бригади “Азов”.

Читайте також: Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах