В чому секрет вдалих продажів на «Чорну п’ятницю»

Конкуренція онлайн посилюється. Тепер для отримання максимальної вигоди від розпродажів у «Чорну п’ятницю» лише привабливих знижок може бути недостатньо. Для ефективного залучення покупців потрібне планування.

За даними RTB House, покупці зазвичай починають цікавитися сезонними знижками вже на початку листопада, а шлях користувача лійкою продажів до моменту здійснення покупки займає в середньому до кількох тижнів.

У 2021 році спостерігатиметься зниження купівельної спроможності користувачів. Але за підрахунками CyberMonday.Global, на тиждень знижок «Чорної п’ятниці» та «Кіберпонеділка» припадає 9% річного обсягу продажу. Отже, якщо ви запустите рекламну кампанію заздалегідь – зможете збільшити обсяги продажів. За даними GfK, минулого року за 3 тижні до «Чорної п’ятниці» продаж зріс на 5% порівняно з 2019 роком.

Яка мета розпродажу?

Здавалося б, кінцева мета одна для всіх – заробити більше. Проте є нюанси. Розпродаж можна використовувати для вирішення та інших завдань:

  • утримати маржу прибутку стабільною. Потрібно буде попрацювати над обсягами, щоб знижки не позначилися на маржі;
  • збільшити свою частку ринку. Досягається за рахунок великих знижок. Але треба ретельно все розрахувати, тому що такий підхід – це виклик насамперед маржі і ланцюга поставок;
  • залучити нових покупців. Період розпродажів є вдалим часом для розширення лояльної аудиторії. Для досягнення результату необхідно сегментувати цільові групи та запустити для них окремі рекламні кампанії.
Рекламні кампанії для збільшення продажів

Для досягнення максимальних результатів важливо чітко спланувати свої активності. Наступний перелік ідей рекламних кампаній може бути корисним:

  • повернути втрачені контакти. Кампанія спрямована на користувачів, які вже знайомі з брендом, але з якихось причин припинили з ним взаємодіяти як через сайт, так і за допомогою мобільного додатка.
  • підігріти інтерес. Кампанія може бути реалізована як на широку громадськість, так і для перетворення нерегулярних користувачів на постійних клієнтів та лояльних покупців. На нерегулярних відвідувачів можна таргетувати товари, якими вони цікавилися раніше, а широкою аудиторією може спрацювати такий інструмент, як посадкові сторінки.
  • переконати здійснити покупку. Є користувачі, які складають товар у кошик, але не купують. Під час розпродажів можна спробувати попрацювати окремо з ними та вигідними ціновими пропозиціями, щоб підштовхнути їх нарешті до здійснення покупки.
  • продати конкретні товари чи бренди. Потрібно два простих кроки: розробити спеціальні пропозиції на конкретні товари чи бренди, які потрібно розпродати, та таргетувати їх на аудиторії, які їх попередньо цікавили чи купували.
  • розпродувати дешеві товари. Знижувати ціни на недорогі товари виграшно – невеликий дохід із кожної одиниці проданого продукту компенсують великі обсяги. Щоб розпродати ефективно, необхідно таргетувати ці спеціальні пропозиції на аудиторію, яка ними цікавиться.
  • відвоювати клієнтів у конкурентів. Ефективна промокампанія в зоні високої конкуренції вимагає створення спеціальних пропозицій не просто за вузькою категорією товарів, а й для певної групи користувачів, що приходять чітко окресленими каналами. Зазвичай подібні стратегії добре спрацьовують для посилення масштабніших промокампаній.
  • вийти в офлайн. Розпродаж цілком можуть спрацювати і для залучення в онлайн-шопінг користувачів, які здійснюють покупки офлайн. Достатньо розіслати персоналізовані спеціальні пропозиції за допомогою повідомлень.
Як за допомогою таргетованої реклами стимулювати продажі?

Як показує практика, таргетована реклама на основі алгоритмів глибинного навчання є ефективним інструментом для посилення продажів. Сучасні інструменти ретаргетингу дозволяють створювати та просувати персоналізовані пропозиції на будь-якому етапі вирви, тим самим охоплюючи ширшу аудиторію та спрямовуючи її до здійснення покупки.

У рамках майбутніх рекламних кампаній для «Чорної п’ятниці» можна створити допоміжні ретаргетингові кампанії, які додатково активізуватимуть користувачів, зацікавлених у розпродажах, або просувати товари, що беруть участь у розпродажах. Таким чином, можна буде додатково запропонувати товари, які планує розпродати бренд чи онлайн-магазин конкретним цільовим групам.

Джерело