Як виглядає нова мережа маркетів “Сімі” на Заході України (фотоогляд)
На Заході України відкрилась нова мережа маркетів “Сімі”, що належить компанії “Клевер Сторс”, яка розвиває мережу маркетів “Сім23” у форматі convenience.
Співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін поділився професійними враженнями від відвідування нової мережі у Львові.
За словами Ретіна, дизайн та ремонт магазинів доволі стандартизовані і виглядає це гарно. Експерту сподобалась незвичайна кольорова гамма фіолетового та жовтого, оскільки такі кольори не використовувала жодна українська продуктова мережа.
Торгове обладнання доволі стандартне для продуктового ритейлу, а ось касова зона та зона самообслуговування дуже нагадує аналогічні зони на АЗС. Та і самі магазини, за багатьма ознаками, більш схожі на сучасні мережеві АЗС аніж на класичний продуктовий магазин, - ділиться враженнями Ретін.
Асортимент та особливості
У локаціях в центрі міста асортимент гарно адаптований під потреби транзитного трафіку.
Експерту було б цікаво подивитись на магазин “Сімі” у форматі “біля дому”, але на його думку, вони більше підходять для магазинів формату "to go".
З додаткових опцій - багато фастфуду, автомати самообслуговування для кави, морозива, та напоїв та невелика зона приймання їжі с мікрохвильовими печами.
Що не зовсім сподобалося, так це налаштування освітлення - в деяких зонах воно дуже засвітлює очі, на фото це дуже гарно можна побачити. Це не є великою проблемою та доволі легко виправляється, але звернути увагу треба неодмінно!, - попереджає оглядач.
Читайте також: Власник мережі “Сім23” “Клевер Сторс” представив новий бренд маркетів “Сімі”
Загальне враження від “Сімі” є позитивним. Магазини сподобались Артему Ретіну своєю компактністю, яскравим дизайном та збалансованим асортиментом. Також плюсом маркетів є те, що приміщення для них можна знайти набагато легше, ніж для магазинів “біля дому” чи супермаркетів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- “Сільпо” відкриє ексклюзивний супермаркет у Новомосковську
- Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME
- Українська Рада Торгових Центрів – Головна сторінка
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція
- "Сільпо" роздає ваучери на 6600 грн на купівлю продуктів - як їх отримати
- Які магазини працюють в ТРЦ Nikolsky (список)
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Як українські ТРЦ пережили енергокризу та перетворились на "Пункти незламності". Розповіді девелоперів
- У Дрогобичі розпочалося будівництво нового торгового центру
- Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат - опитування URE Club