Amazon вводить підтвердження віку в магазинах за допомогою сканування долоні
Американський гігант електронної комерції Amazon розширив функції свого способу безконтактної оплати за допомогою долоні - сервісу Amazon One.
Тепер він передбачатиме перевірку віку, що дасть змогу купувати алкогольні напої без перевірки документів.
Amazon One запроваджує перевірку віку, тож тепер ви можете купувати пиво й алкоголь лише долонею, – зазначили в компанії.
Спершу функція перевірки віку за долонею запрацює на бейсбольному стадіоні Coors Field у Денвері, штат Колорадо. Але найближчими місяцями компанія планує поширити її і на інші заклади.
Як працює Amazon One?
Технологію було розроблено у 2020 році, як спосіб пришвидшення купівель.
Наразі сервіс Amazon One доступний у понад сотні магазинів Whole Foods Market, окремих магазинах Amazon Go і Amazon Fresh, а також у багатьох інших закладах, наприклад:
- ресторанах Panera Bread;
- на стадіонах;
- у розважальних закладах;
- магазинах;
- туристичних магазинах;
- кількох аеропортах США тощо.
Для того, що купити алкоголь сканувавши долоню потрібно завантажити на сайт Amazon One офіційне посвідчення особи.
Читайте також: Amazon використовуватиме штучний інтелект для генерації реклами
Після цього продавці та бармени отримають повідомлення "21+" разом із завантаженим клієнтом селфі, коли той робитиме у них покупки.
Бармен порівняє фотографію на екрані з клієнтом перед собою, а потім продовжить продаж. Коли клієнт готовий заплатити, він просто знову наводить долоню на пристрій Amazon One, і з нього буде стягнено плату за купівлю, – пояснили в Amazon.
Найпопулярніші пости і сторінки
- У івано-франківському ТРЦ Veles Mall відкрився перший у місті магазин Skechers (фото)
- Локації ритейлера ringoo вже почала займати херсонська мережа "Кібернетики"
- Ставка на Sinsay. Польська група LPP планує подвоїти кількість магазинів за три роки
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг
- Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)
- Fozzy Group відкрила два нові спортклуби Apollo Next у Києві та Борисполі
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- Архітекторка Роксолана Медвідь: технологічні інновації, які визначають майбутнє торговельних центрів