Американська TJX Companies вийшла із співвласників російської off-price мережі Familia

Американська корпорація TJX Companies (розвиває у Сполучених Штатах мережі T.J. Maxx і Marshalls) продала свою частку у головній компанії російської мережі формату off-price Familia - Familia Trading S. a. r. l.

Раніше компанія заявляла про готовність “списати” свою частку у російському ритейлері, вартістю 218 млн доларів.

Російська мережа Familia заснована ще у 2000 році, має понад 415 магазинів у понад 115 містах рф та Білорусі. За минулий рік виручка ритейлера зросла на 26%, до 43,3 млрд рублів.

TJX Companies придбала 25% Familia восени 2019 року, тоді вартість угоди оцінювали в 225 млн дол. Продавцями частки виступили всі співвласники мережі, зокрема структури Goldman Sachs і Baring Vostok.

Про плани вийти з бізнесу Familia TJX Companies заявляла рік тому через початок повномасштабної війни. Кому перейшла частка американської компанії в російському ритейлері, невідомо.

Росіяни скаржаться на місцеву мережу

У рф покупці масово скаржаться на мережу гіпермаркетів "Лента", оскільки її логотип і оформлення магазинів мають жовто-синє забарвлення, що нагадує росіянам український прапор.

Представники ритейлера розповідають, що деякі відвідувачі навіть писали скарги до адміністрації президента. За таких обставин “Лента” працює вже понад рік.

Читайте також: Як самостійно розпізнати російські товари в магазині – поради

На запитання щодо можливості зміни фірмових кольорів у мережі не відповіли.

Також гіпермаркети мають проблеми через відмову розміщувати агітаційні банери на користь служби за контрактом на своїх фасадах. Детальніше про цю ситуацію, читайте в матеріалі.

ЕП