INTERTOP та CHER’17 почали співпрацю і випустили лімітовану лінійку взуття

INTERTOP випустив лімітовану колекцію взуття з відомим українським масмаркет-брендом CHER'17. Для випуску лінійки об’єдналися лідери думок Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь.

До дропу увійшли балетки, сандалі, босоніжки та шльопанці. Зазначається, що взуття колекції створене для українок, які цінують поєднання комфорту, стилю та елегантності. Відтепер в магазинах INTERTOP представлений і одяг CHER'17.

При створенні колекції ми намагалися врахувати не тільки останні модні тренди, але і приділити належну увагу комфорту та зручності. Також особисто для мене було важливо, щоб ця взуття гарно поєднувалося з різними образами та кольорами літнього гардеробу. І, я думаю, нам це вдалося, – каже засновниця бренду CHER'17 Тетяна Парфільєва.

Крім цього, в рамках колаборації бренди випустили рекламний кампейн. В ньому взяли участь відомі українські інфлюєнсерки, зокрема Анна Трінчер, Саша Бо і Таня Парфільєва. Речі з колекції можна придбати в магазинах INTERTOP та CHER'17.

Колаборація з Kalush Orchestra

Раніше INTERTOP представив колаборацію з відомим українським музичним гуртом Kalush Orchestra. Колекція об’єднала моду та музику, в неї входять чоловічі та жіночі речі, зокрема футболки, шорти, культові рожеві панами, топи та взуття з дизайном від гурту.

Зазначається, що співпраця бренду і переможців минулорічного конкурсу Євробачення відображає дух сьогодення та уособлює любов до української музики, віру в перемогу.

Читайте також: Бренд Bukvica запустив ініціативу з пошиву одягу для поранених військових – як подарувати комплект

Речі з ексклюзивними принтами вже доступні до покупки онлайн та в магазинах INTERTOP. А як виглядає колекція, дивіться в матеріалі.

Marie Claire