Міжнародні компанії і бренди залишають рф заради лояльності клієнтів – дослідження
За даними Edelman Trust Barometer, шість з десяти європейців хочуть, щоб компанії "карали" країни, які порушують права людини та міжнародне право.
Тому шлях, який обирають міжнародні компанії у комунікації з рф після початку повномасштабної війни, визначає їхні стосунки з клієнтами на довгий час.
Через це п’ять з десяти людей змінили своє ставлення до брендів та компаній зважаючи на те, як вони відреагували на вторгнення рф.
З іншого боку – компанії, які пішли з росії через війну та зазнали шоку від втрати ринку і прибутку, повернуть втрачене шляхом розширення на нові ринки та збільшення присутності на існуючих завдяки виправданню очікувань клієнтів, – кажуть фахівці Ukrainian Trade Guild.
Експерти UTG вважають, що вести бізнес в рф стало токсично і це призвело до:
- припинення роботи;
- блокування поставок;
- зупинки інвестицій;
- повного виходу з ринку більшості європейських і світових брендів.
За прогнозами, ймовірність повернення популярних брендів в країну-агресорку у найближчій перспективі низька. Тому нинішня солідарність і лояльність - це шанс для України одразу після закінчення війни залучити нові світові бренди, які раніше ігнорувати наш ринок.
Які компанії вийшли з ринку рф?
З початком повномасштабної війни з країни-агресорки вийшли такі ритейл-бренди: Adidas, ASOS, Apple Store, Samsung, Burberry, Carlsberg, Dell, Diageo, Fazer, HP, Canon, H&M, Hermès, Cartier, Chanel, iHerb, Inditex, IKEA, Kering, JYSK, LEGO, Levi Strauss & Co, LPP, LVMH, Mango, Marks & Spencer, McDonald’s, Mytheresa, Nike, Pernod Ricard, Plzensky Prazdroj, Staropramen, Budějovicky Budvar, Swarovski, Yoox, Sephora, Paulig, Puma, Valio.
Читайте також: Американська TJX Companies вийшла із співвласників російської off-price мережі Familia
Серед виробників сучасних технологій рф бойкотують: CISCO, Intel, Ericsson, IBM, Microsoft, Nokia, NVIDIA, Panasonic, Acronis, OneWeb, Oracle, SAP, Hitachi, Siemens, а e промисловості це BASF, Danone, Henkel.
Покинули рф і найбільші представники ринку послуг і дозвілля: Accenture, BCG, CMA-CGM, DHL, EPAM Systems, FedEx, Foster+Partners, McKinsey, Mediterranean Shipping Company, Maersk, UPS, Zaha Hadid Architects, BBCOne, Electronic Arts, Rockstar Games (GTA, RDR), MEGOGO, Netflix, Paramount, Sony, Spotify, Warner Bros, Walt Disney Company, Tik-Tok, Twitch, Coursera.
Найпопулярніші пости і сторінки
- "П'яна Вишня" відкрила перший заклад з українськими наливками у центрі Лондона (фото)
- У столичному ТРЦ Sofia Mall з'явиться магазин бренду Sinsay
- Ощадбанк виставляє на продаж ТРЦ "Атмосфера" та готель Ramada Encore у Києві
- Світові бренди побутової техніки почали боротьбу з паралельним імпортом в рф
- Українська Рада Торгових Центрів - Головна сторінка
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- "Епіцентр" планує відкрити перший власний ТРЦ навесні 2024-го (фото)
- ТРЦ Nikolsky зустрів 20-мільйонного відвідувача (фото, відео)
- Готуються до відкриття. Inditex активно шукає працівників у низці українських ТРЦ
- Як отримати безкоштовні продукти в АТБ - інструкція