Із триколором і літерою V: в Офісі президента відреагували на нову рекламу Louis Vuitton

Французький модний дім Louis Vuitton розкритикували за рекламу нової колекції жіночого одягу. У промо ролику бренд використав для рекламної кампанії білий, синій та червоний кольори, доповнивши їх літерою V. Ці кольори поєднуються у російському прапорі, а літера V є одним із символів війни проти України.

Радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк розкритикував бренд у своєму Twitter.

Уже більше року Росія вбиває українців у Європі, використовуючи триколор і свастику V/Z. Елітний будинок моди, орієнтований на “російських багатіїв”, вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров’ю, чи не так, Louis Vuitton?, – написав Подоляк.

Де використовується літера V?

Цей символ, як і літеру Z російська окупаційна армія наносить на свою техніку, яка застосовується у війні.

Тому у поєднанні з червоним, білим та синім кольорами реклама виглядала вкрай неоднозначно. Тоді у Louis Vuitton пояснили, що мали на увазі кольори французького флагу, а літера V є частиною символіки бренду.

Але раніше у своїх рекламних кампаніях модний дім використовував одразу дві літери – LV, що є абревіатурою назви бренду.

Louis Vuitton не вперше потрапляє в скандал. На самому початку повномасштабної війни компанія випустила нову колекцію ювелірних прикрас, виконаних у вигляді букв “Z” та “V”. Колекція викликала шквал критики, тоді бренд створив браслет із “голубом миру”, який також не був сприйнятий аудиторією однозначно.

Читайте також: Український бренд Inro присвятив колекцію свічок тимчасово окупованим містам