JYSK відкрив оновлені магазини в Умані та Києві (фото)
Скандинавська мережа JYSK 13 березня відкрила одразу два оновлені магазини – у Києві та Умані. Обидві торгові точки були реорганізовані у формат JYSK 3.0, що передбачає новий рівень комфорту та сучасний дизайн торгового простору.
Про це УРТЦ розповіли в пресслужбі компанії.
У Києві оновлений магазин JYSK розташований у ТЦ April City за адресою просп. Леся Курбаса, 19А. В ньому було збільшено як торгову, так і складську площу, що дозволило розширити асортимент товарів та покращити логістичні процеси.
Нова торговельна площа складає 947 м кв, офісні приміщення - 36 м кв, складська площа - 302 м кв. Збільшено виставкову зону меблів, що дає покупцям більше можливостей ознайомитися з продукцією.
Цей магазин JYSK працює в Києві з 2014 року, і у листопаді йому виповнилося 10 років.
Магазин JYSK у м. Умань, вул. Велика Фонтанна, 31А, також оновлено у форматі 3.0. В ньому збільшено складську площу за рахунок торговельної площі. Яка відтепер складає 878 м кв, складська - 254 м кв. Офісні приміщення – 47,83 м кв. Магазин JYSK в Умані – єдиний у місті та другий в Черкаській області.
Оновлення наших магазинів до формату JYSK 3.0 – це не просто зміни в дизайні, а якісно новий рівень комфорту для наших покупців. Ми інвестуємо не лише у простір, а й у враження – створюємо атмосферу, що надихає облаштовувати дім зі скандинавським затишком. Ми впевнені, що ці оновлення зроблять покупки мешканців Києва та Умані ще зручнішими, а кожен візит до магазину – приємною подією, - коментує Country Director JYSK в Україні Євген Іваниця.


Новий формат ритейлера
Формат JYSK 3.0 — це оновлений підхід до оформлення магазинів, що поєднує стильну презентацію товарів, покращену навігацію та новий рівень взаємодії з покупцями.
Він включає такі аспекти як повне точкове освітлення, яке створює приємну атмосферу у торговому залі; нове покриття для підлоги, яке є більш зносостійким та комфортним для відвідувачів; оптимізований простір для меблів, що дозволяє краще представити асортимент товарів.
Читайте також: “ВіЯр” йде в офлайн: чи зможе компанія конкурувати з IKEA та JYSK
Це робить шопінг ще зручнішим, атмосфернішим та надихає покупців на створення затишного інтер’єру у скандинавському стилі. Нова концепція також включає розширення та покращення соціальних приміщень для працівників компанії, покращену ергономіку та в результаті більш комфортні умови праці.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації